امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۴:۱۳ - دوشنبه ۱۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفع کمبود اقلام بهداشتی در گیلان تا دو روز آینده
گیلنا- نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از رفع کمبود ماسک و دستکش در روز آینده در این استان خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، اظهار کرد: اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی و […]

گیلنا- نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از رفع کمبود ماسک و دستکش در روز آینده در این استان خبر داد.

رفع کمبود اقلام بهداشتی در گیلان تا دو روز آینده/ اولویت دانشگاه علوم پزشکی تأمین تجهیزات کادر درمانی است

به گزارش گیلنا از رشت، محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، اظهار کرد: اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تأمین تجهیزات حفاظت شخصی به‌مانند ماسک، دستکش، گان برای حوزه‌های درمانی و پرستاران استان است.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی در بین داروخانه‌ها توزیع‌شده است، تصریح کرد: شرکت‌های پخش فضایی را برای واردکردن لوازم پیشگیری به‌مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی به وجود آورده و ما به آنان اختیار دادیم تا از طریق سیستم‌های خصوصی در بین داروخانه‌های استان توزیع کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اذعان به اینکه داروخانه‌ها باید اقلام بهداشتی را باقیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند، افزود: ممکن است در یک داروخانه ماسک و مواد ضدعفونی وجود نداشته باشد ولی در اکثر داروخانه‌های استان این مواد توزیع و باید باقیمت مصوب سازمان غذا و دارو در بین مردم توزیع شود.

قربانی با تأکید بر تلاش‌های انجام‌شده برای کاهش التهاب مردم در جامعه بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده ظرف امروز یا فردا اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در تمام داروخانه‌های استان توزیع و التهاب جامعه از بین می‌رود.

وی لازمه رفع کمبودهای استان گیلان را پیگیری‌های مداوم دانست و گفت: بارها در طول این مدت برای کمبودهای درمانی در گیلان برای کنترل بیماری کرونا فریاد کشیده‌ام زیرا ما مدیون این مردم هستیم و با پیگیری‌های انجام‌شده با قاطعیت می‌گویم ظرف امروز یا فردا هیچ کمبودی در گیلان در حوزه ماسک و دستکش وجود نخواهد داشت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !