امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۱۲:۵۰ - یکشنبه ۱۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دکتر چگینی منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم؛
زحمات جهادی کادر درمان ستودنی است/ با آرامش از این بحران عبور می کنیم
      گیلنا- منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه درمان در خصوص مقابله با کرونا ویروس، مردم را به آرامش دعوت کرد. به گزارش گیلنا از رودبار، در پیام دکتر مهرداد گودرزوند چگینی آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز و متدین […]

 

 

 

گیلنا- منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه درمان در خصوص مقابله با کرونا ویروس، مردم را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش گیلنا از رودبار، در پیام دکتر مهرداد گودرزوند چگینی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و متدین شهرستان رودبار

با درود و سلام و آرزوی سلامتی و بهروزی برای هموطنانم و خصوصا مردم همیشه در صحنه شهرستان رودبار باطلاع می رساند از آنجاییکه در این برهه از زمان، کشور و خصوصا استان گیلان عزیز درگیر ویروسی منحوس شده است، اینجانب از زحمات و تلاش مستمر و جهادی کادر درمانی، امدادی و بخش های مختلف(اعم از کادر پرستاری،  پزشکی، خدماتی و بخش های دولتی و خصوصی) که در جهت درمان و سلامت مردم شریف در جبهه مقدم قرار دارند تشکر و قدردانی می نمایم و از همه مردم عزیز و خوب درخواست دارم به توصیه های بهداشتی مسئولین ذیربط بطور جدی توجه بفرمایند. خداوند متعال کمک کند همه گرفتار شدگان این ویروس بسلامت شفا پیدا کنند و آنانکه برحمت الهی محشور شدند روحش شاد و برای بازماندگان آنان از خداوند متعال صبر و سلامتی مسئلت دارم.  از مسئولین استانی درخواست دارم با توجه به موقعیت شهرستان رودبار امکانات لازم در اختیار مراکز درمانی و مردم حوزه های شهری و روستایی قرار دهند تا انشاءالله با توکل بر خداوند متعال از این مرحله حساس عبور نمائیم.

دکتر مهرداد گودرزوند چگینی منتخب مردم شریف شهرستان رودبار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !