امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۴:۳۲ - یکشنبه ۱۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سپاه قدس گیلان تا پایان شکست در کنار مردم است
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به همراهی سپاه قدس با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان گفت: این طرح از فردا در گیلان آغازشده و سپاه تا پایان شکست کرونا در کنار مردم و کادر درمانی استان است به گزارش گیلنا از لنگرود، محمد […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به همراهی سپاه قدس با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان گفت: این طرح از فردا در گیلان آغازشده و سپاه تا پایان شکست کرونا در کنار مردم و کادر درمانی استان است

سپاه قدس گیلان تا پایان شکست در کنار مردم است

به گزارش گیلنا از لنگرود، محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه قدس گیلان در کنار مردم برای شکست کرونا است، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در گیلان اقدامات خوبی در استان گیلان برای کنترل این ویروس انجام‌شده و سپاه تا زمان نابودی کرونا در کنار مردم است.

وی با اشاره به همراهی سپاه قدس با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپاه قدس از فردا برای اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با پزشکان و کارشناسان مرکز بهداشت نهایت همکاری را می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه گندزدایی معابر در استان ادامه دارد، تصریح کرد: سپاه قدس در چند روز گذشته شهر رشت و چند شهر دیگر استان را گندزدایی کرده و این آمادگی را دارد تا در صورت لزوم منازل مردم را هم گندزدایی کند.

عبدالله پور با تأکید بر نابودی ویروس کرونا در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: تا امروز کرونا به ما حمله کرد ولی از فردا ما به این ویروس حمله کرده و فکر می‌کنم با اقداماتی که در روزهای آینده انجام می‌شود کرونا را تا پایان هفته آینده شکست دهیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !