امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۲۶:۴۸ - شنبه ۱۷ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار؛
آماده باش کامل کادر درمانی بیمارستان رودبار در مقابله با کرونا/ نگران نباشید در کنارتان هستیم
      گیلنا- مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار برای ما از آماده باش کادر درمانی، پزشکان و پرستان این بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم شهرستان می گوید. غلامرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به شیوع گسترده کرونا ویروس در کشور و بویژه استان گیلان اظهار کرد: مدیریت […]

 

 

 

گیلنا- مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار برای ما از آماده باش کادر درمانی، پزشکان و پرستان این بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم شهرستان می گوید.

غلامرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به شیوع گسترده کرونا ویروس در کشور و بویژه استان گیلان اظهار کرد: مدیریت و کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ولی عصر رودبار آماده کامل در خدمت رسانی به مردم خوب شهرستان بوده و معتقدیم با اراده پولادین می توانیم کرونا را شکست دهیم.

به گفته وی، دوری از ترس و دلهره، حفظ آرامش و همچنین رعایت نکات بهداشتی و توصیه های متولیان بهداشت و درمان موجب عبور از بحران کرونا می شود.

مدیر بیمارستان رودبار با اشاره به مزیت های پیشگیری گفت؛ بازوى فعال تولیت سلامت در اپیدمى ها معاونت درمان نیست بلکه معاونت بهداشت بوده و اصلا خط مقدم جبهه بیمارستان نباید باشد بلکه ویروس را باید در کوچه پس کوچه‌های شهر می زدیم متاسفانه در اپیدمی کرونا هم به جای پیشگیری به درمان متمرکز شدیم.

علیزاده با بیان اینکه در موضوع کرونا “پیشگیری”، قربانی درمان شد، تصریح کرد؛ هر چقدر تخت بیمارستانى و ICU فراهم کنیم وقتى جمعیت بیمار ما از ١٠ درصد جامعه بیشتر شود، امکانات بیمارستانى کفاف نخواهد داد و سیستم به جای خبر از اکتشاف دارو و واکسن یا اکیمو! باید گزارش واقعی افزایش خط تولید ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده می داد!

وی با شاشاره به مطلب فوق افزود؛ ما باید به جای افزایش تخت بیمارستانی از افزایش دستگاههای ضدعفونی کننده اجتماعی حرف میزدیم و به جای واردات آمبولانس باید امروز ماشینهای حمل زباله استاندارد و تجهیزات پاکسازی محیط وارد می شد.

 

مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار با انتقاد از شیوه مقابله با کرونا ویروس گفته؛ سیاستی که در طرح تحول سلامت به جای بالا بردن سطح بهداشت مدارس و مساجد و خانوارها به رایگانی درمان پیشرفته متمرکز شد امروز هم با رونویسی غلط از روی دستخط خودش به جای ارائه آمار پیشگیری از درمان و بهبود حرف می زند خط مشی تولیت سلامت غلط است که میداندار اپیدمی کرونا به جای معاونت بهداشتی ما معاونت درمان است!

علیزاده با بیان اینکه ۴٠ درصد ابتلاى جدید منشاء بیمارستانى دارد تصریح کرد؛ اپیدمى را اپیدمیولوژیست درمان میکند نه پرسنل بیمارستانی و لذا بیشتر به “پیشگیری” توصیه و تاکید می شود.

وی با تاکید بر عدم حضور غیرضرور افراد به بیمارستان ها افزود؛ مردم نگران نباشند ما در کنارشان هستیم بهداشت فردی ازجمله شستن دستها وغیره رو رعایت کنند وبرای هرچیزی به بیمارستانها مراجعه نکنند و فقط در صورت داشتن تب، سرفه خشک و تنگی نفس  به اولین مرکز درمانی مراجعه کنند.


 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !