امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۹:۴۸ - جمعه ۱۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان “ورود ممنوع”!
گیلنا- رئیس پلیس‌راه استان گیلان از بسته بودن ورودی‌های استان گیلان با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان خبر داد. به گزارش گیلنا از رودبار، حسین محمد پور، با بیان اینکه پلیس‌راه تابع تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا است، اظهار کرد: پلیس‌راه استان هر مصوبه‌ای که ستاد مبارزه با ویروس کرونا […]

گیلنا- رئیس پلیس‌راه استان گیلان از بسته بودن ورودی‌های استان گیلان با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان خبر داد.

ورود خودرو به استان گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

به گزارش گیلنا از رودبار، حسین محمد پور، با بیان اینکه پلیس‌راه تابع تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا است، اظهار کرد: پلیس‌راه استان هر مصوبه‌ای که ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان اتخاذ کند اجرایی کرده و تا تصمیمات است.

وی از ممنوع بودن ورود انواع خودرو به استان گیلان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از شیوع آن ورود انواع خودروها در تمام محورهای استان گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با تأکید بر جلوگیری از ورود خودروها به استان گیلان افزود: سلامتی مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین و اولین اولویت مسؤولان بوده و از تمام مردم درخواست دارم از ورود به استان گیلان ممانعت کنند پلیس‌راه اصلاً اجازه ورود به استان را به خودروها نمی‌دهد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !