امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۲۷:۱۹ - پنج شنبه ۱۵ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره صمت رودبار خبر داد:
توزیع ماسک های کشف شده در شهر رستم آباد
    گیلنا- رئیص اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار گفت؛ ماسک های کشف شده در شهر رستم آباد با حضور نمایندگان مرکز بهداشت و اداره صنعت معدن و تجارت در داروخانه شبانه روزی دکتر ملکی توزیع شد سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به تشدید بازرسی ها از سوی […]

 

 

گیلنا- رئیص اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار گفت؛ ماسک های کشف شده در شهر رستم آباد با حضور نمایندگان مرکز بهداشت و اداره صنعت معدن و تجارت در داروخانه شبانه روزی دکتر ملکی توزیع شد

سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به تشدید بازرسی ها از سوی بازرسین صمت و اصناف رودبار، اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته ۲۸۰۰ عدد دستکش و ۲۴۰ عدد ماسک از یکی از داروخانه های شهر رستم آباد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ماسک ها و اقلام می بایست در همان شهری که کشف و ضبط می شوند پس از طی مراحل قانونی توزیع شوند افزود: ماسک های کشف شده در شهر رستم آباد با حضور نمایندگان مرکز بهداشت و اداره صنعت معدن و تجارت در داروخانه شبانه روزی دکتر ملکی توزیع شد.

رئیس صمت شهرستان رودبار با اشاره به گشت مشترک با بازرسان این اداره، اتاق اصناف و مرکز بهداشت در خصوص بازرسی از نانوایی‌ها و  داروخانه های سطح شهرستان گفت؛ واحدهای صنفی آرایشگاههای زنانه بمنظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیل شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !