امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۵۲:۱۷ - جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار جدید گیلان زودتر مشخص شود
    گیلنا/ امام‌جمعه رودبار با بیان اینکه در معرفی استاندار جدید نباید معطلی صورت بگیرد، گفت: تلاش شود بعد از معرفی استاندار، کمترین جابجایی و تغییرات را در استان صورت گیرد.   به گزارش  گیلنا خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از برپایی جشن‌های مختلط در […]

 

 

گیلنا/ امام‌جمعه رودبار با بیان اینکه در معرفی استاندار جدید نباید معطلی صورت بگیرد، گفت: تلاش شود بعد از معرفی استاندار، کمترین جابجایی و تغییرات را در استان صورت گیرد.

 

به گزارش  گیلنا خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از برپایی جشن‌های مختلط در ساعات اولیه بامداد در شهر رودبار اظهار کرد: عده‌ای حقوق عامه را مطرح می‌کنند و داعیه‌دار این حقوق هستند ولی ساعت دو شب جشن مختلط در وسط خیابان برپا می‌کنند.

 

وی با تأکید بر حمایت و دفاع از ارزش‌های اسلامی گفت: باید ارزش‌های اسلامی را در جامعه پیاده و از آن حمایت کنیم و از منادیان حق و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم تا آن را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

امام‌جمعه شهرستان رودبار با اشاره به هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهید بهشتی افزود: ایده شهید بهشتی ناتمام ماند و ما باید راه و روش شهید بهشتی را ادامه و به نسل جوان انتقال دهیم.

 

سیدمحمدی با اشاره به تشکیل اجلاس برخی کشورهای اسلامی و غربی تحت عنوان معامله قرن بیان کرد: معامله قرن، ننگ قرن است و  این موضوع هیچ‌وقت تحقق نخواهد یافت و آن چیزی که جای تأسف است شرکت برخی کشورهای اسلامی در این نشست است.

 

وی با بیان  اینکه برخی تغییر و تحولات موجب ناآرامی می‌شود، اذعان کرد: در معرفی استاندار جدید نباید معطلی صورت بگیرد و تلاش شود بعد از معرفی استاندار، کمترین جابجایی و تغییرات را در استان صورت گیرد چراکه برخی جابه‌جایی‌ها موجب ناآرامی می‌شود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !