امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۱۷:۳۵ - سه شنبه ۱۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت شبانه‌روزی ۷ درمانگاه‌ سپاه گیلان
گیلنا – معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، اسماعیل اسماعیلی با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر با دستور فرمانده سپاه قدس […]

گیلنا – معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی 7 درمانگاه‌ سپاه گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، اسماعیل اسماعیلی با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد، درمانگاه‌های سپاه گیلان در ۷ شهرستان استان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در شهر رشت از هفته گذشته گفت: از امروز درمانگاه‌های سپاه گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

به گفته معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان، نیروی انسانی موردنیاز فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌ها تأمین‌شده و پزشکان و پرستاران آماده خدمت‌رسانی به مردم استان گیلان می‌باشند.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه سپاه برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم آمادگی کامل دارد، افزود: بسیجیان و پاسداران سپاه گیلان از تمام ظرفیت خود بهره‌ گرفته‌اند تا سلامت و آرامش را به مردم گیلان هدیه کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !