امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۳:۲۶ - دوشنبه ۱۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“انزلی” در وضعیت قرمز قرار گرفت!
گیلنا – سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندرانزلی با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان به دلیل کرونا، از شهروندان خواست به‌هیچ‌عنوان از خانه‌های خود خارج نشوند. به گزارش گیلنا از بندرانزلی، سید عارف عابدین نجفی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در انزلی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان انزلی وضعیت این […]

گیلنا – سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندرانزلی با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان به دلیل کرونا، از شهروندان خواست به‌هیچ‌عنوان از خانه‌های خود خارج نشوند.

اعلام وضعیت قرمز در بندر انزلی بخاطر کرونا /شهروندان به‌هیچ‌وجه از خانه خارج نشوند

به گزارش گیلنا از بندرانزلی، سید عارف عابدین نجفی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در انزلی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان انزلی وضعیت این شهرستان در خصوص شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام می‌شود.

وی با تأکید بر عدم خروج شهروندان از خانه‌های خود، افزود: در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی‌های مبتلا به این ویروس افزایش‌یافته و اگر شهروندان در ادامه راه همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندر انزلی با تأکید مجدد مبنی بر اینکه کلیه شهروندان به‌هیچ‌عنوان از منازل خود خارج نشوند،گفت: شهروندان باید با عدم خروج کادر پزشکی و درمانی شهرستان بندر انزلی را در مهار این ویروس یاری کنند.

نجفی با تأکید بر اینکه هرگونه خروج بی‌مورد از منزل می‌تواند یک ویروس را به منزل منتقل کند، افزود: کلیه شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و بهداشت فردی مراقب سلامت خود و خانواده‌های خود باشند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !