امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۱۳:۰۶ - یکشنبه ۱۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع گسترده مواد ضدعفونی‌کننده تولیدی در گیلان تا پایان هفته
گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به توزیع گسترده مواد ضدعفونی‌کننده تولیدی در گیلان تا پایان هفته گفت: تلاش ما بر این است تا دشواری‌های اخیر مردم در تهیه این ملزومات، برطرف شود. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از واحد تولید شرکت داروسازی کاسپین تأمین در رشت در جمع خبرنگاران […]

گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به توزیع گسترده مواد ضدعفونی‌کننده تولیدی در گیلان تا پایان هفته گفت: تلاش ما بر این است تا دشواری‌های اخیر مردم در تهیه این ملزومات، برطرف شود.

توزیع گسترده مواد ضدعفونی‌کننده تولیدی در گیلان تا پایان هفته

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از واحد تولید شرکت داروسازی کاسپین تأمین در رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش درخواست‌های مردمی برای استفاده از مواد بهداشتی و مراقبتی پس از شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به افزایش یک‌باره تقاضای مرد برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، برخی اقلام ازجمله ماسک، محلول‌های ضدعفونی‌کننده و شوینده به‌شدت در بازار کمیاب شد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان برای افزایش تولید ملزومات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بیان کرد: کارهای خوبی صورت گرفته و بسیار خرسندم از اینکه تنها این شرکت تولید دارو “کاسپین تأمین” می‌تواند تا پایان هفته بالغ‌بر ۵۰۰ هزار تیوپ ضدعفونی‌کننده در اختیار مردم استان قرار دهد.

استاندار گیلان با اشاره به تأمین ۳۰۰ هزار تیوپ ضدعفونی‌کننده دیگر از سایر شرکت‌ها  گفت: در خصوص محلول‌های ضدعفونی‌کننده نیز بسیار امیدواریم که طی دو تا سه روز آینده به ۲۹ هزار لیتر که در بطری‌های متفاوت از ۵۰۰ گرمی و بیشتر است، به شکل پمپی یا ساده در اختیار شبکه توزیع قرار گیرد تا دشواری‌های مردم در تهیه این ملزومات طی روزهای گذشته، برطرف شود.

وی با بیان اینکه انجام اقدامات سریع شرکت داروسازی کاسپین تأمین در راستای مبارزه با ویروس کرونا و اجرای پروتکل ضدعفونی است، افزود: به‌واسطه نیازی که در استان داشتیم تولید شربت‌ها در این واحد متوقف‌شده تا محصولات موردنیاز برای عرضه به بازار تولید شود.

زارع با اشاره به اینکه تولید و توزیع ژل ضدعفونی‌کننده و توزیع آن در سطح جامعه در راستای مسؤولیت اجتماعی (CSR) صورت گرفته گفت: اولویت توزیع اقلام تولیدی موردنیاز، درون گیلان است و سپس به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

به گزارش فارس، شرکت داروسازی کاسپین تأمین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان داروهای بیمارستانی با ۴۵۱ نفر پرسنل به تولید انبوه ۹ محصول انحصاری ازجمله فرآورده‌های تزریقی و غیر تزریقی فعالیت دارد  و محصولات خود را به ۱۸ کشور دنیا صادر می‌کند.

این شرکت به لحاظ جایگاه فروش در بازار ایران نهمین واحد تولیدکننده محصولات دارویی کشور است که به‌صورت کاملاً استاندارد، بهداشتی و کیفیت بالا اقدام به تولید اقلام دارویی می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !