امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۲۰:۳۵ - جمعه ۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز گندزدایی در شهرستان‌های گیلان
  گیلنا- نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از آغاز اجرای گندزدایی در تمام شهرستان‌های گیلان با همکاری شهرداری، سپاه قدس، تیپ میرزا کوچک خان و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی شادنوش در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز گندزدایی در شهرستان‌های استان گیلان اظهار کرد: بر اساس […]

 

گیلنا- نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از آغاز اجرای گندزدایی در تمام شهرستان‌های گیلان با همکاری شهرداری، سپاه قدس، تیپ میرزا کوچک خان و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

آغاز گندزدایی در شهرستان‌های گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی شادنوش در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز گندزدایی در شهرستان‌های استان گیلان اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که اتخاذشده گندزدایی شهرستان‌های غرب، شرق و مرکز گیلان از امشب و فردا آغازشده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انجام گندزدایی بسیار برای استان گیلان مؤثر است، گفت: انجام این کار برای مردم هیچ ضرری نداشته و موجب پاکیزه شدن شهرستان‌ها می‌شود که با رعایت بهداشت فردی برای کنترل ویروس کرونا بسیار مؤثر است‌.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اشاره به همکاری همه نهادها در خصوص مقابله با ویروس کرونا افزود: در شهرستان‌های غربی استان گیلان سپاه قدس، در بخش شرقی استان تیپ میرزا کوچک خان سپاه و در شهرستان رشت هم از ساعت ۱۰ امشب سپاه قدس با همکاری شهرداری کار گندزدایی تمام بخش‌های استان را انجام می‌دهند.

شادنوش با اذعان به اینکه گندزدایی در تمام معابر شهرستان‌های گیلان انجام می‌شود، بیان کرد: پارک‌ها، بیمارستان، معابر فرهنگی و مذهبی و خیابان ازجمله مواردی است که گندزدایی در آن انجام می‌شود.

وی با درخواست از مردم در خصوص توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت افزود: با توجه به اینکه گندزدایی از امشب در شهرستان‌های گیلان انجام می‌شود از تمام هم‌وطنان خواستارم ضمن توجه به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در منازل خود باقی بمانند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !