امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۵۸:۵۷ - پنج شنبه ۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چادرخوابی یک زوج رشتی در آستانه انتخابات!
گیلنا-  یک زوج رشتی به دلیل این که صاحبخانه آن ها را از خانه بیرون انداخت چند شبی است در یکی از مخروبه های شهر  زیر چادر به سر می برند.   به گزارش گیلنا از رشت، گیل خبر نوشته؛ آنها می گویند صاحبخانه شبانه اثاثیه آن ها را بیرون انداخته و به آن ها […]

گیلنا-  یک زوج رشتی به دلیل این که صاحبخانه آن ها را از خانه بیرون انداخت چند شبی است در یکی از مخروبه های شهر  زیر چادر به سر می برند.

 

به گزارش گیلنا از رشت، گیل خبر نوشته؛ آنها می گویند صاحبخانه شبانه اثاثیه آن ها را بیرون انداخته و به آن ها هیچ گونه مهلتی نیز نداده است. تلاش ها برای پیدا کردن خانه جدید نیز به دلیل گرانی پیش پول خانه بی نتیجه مانده است.

این زوج وقتی برای اقامت موقت به سامانکده شهرداری رشت مراجعه کردند به دلیل  نگه داشتن صرف مردان در این سامانکده حاضر نشدند از هم جدا شوند و در حال حاضر در چادر نزدیکی خیابان مدرس اطراق کرده اند.

این زوج رشتی در حالی اسباب و اثاثیه خانه شان به بیرون پرت شده و چادرخوابی می کنند که در آستانه انتخابات و روز حماسی قرار داریم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !