امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۰۷:۲۶ - جمعه ۲۵ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید استاندار گیلان از روند برق رسانی در املش / کاش به رودبار هم می آمد
گیلنا – استاندار گیلان از روند برق رسانی و ترمیم خطوط آسیب دیده برق به روستاهای شهرستان املش بازدید کرد.   به گزارش گیلنا از املشدکتر ارسلان زارع عصر جمعه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار املش، با حضور در روستای بالنگه، از روند برق رسانی و ترمیم خطوط آسیب دیده ناشی […]

گیلنا – استاندار گیلان از روند برق رسانی و ترمیم خطوط آسیب دیده برق به روستاهای شهرستان املش بازدید کرد.

 

به گزارش گیلنا از املشدکتر ارسلان زارع عصر جمعه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار املش، با حضور در روستای بالنگه، از روند برق رسانی و ترمیم خطوط آسیب دیده ناشی از بارش برف سنگین در منطقه بازدید و بر ضرورت برق‌دار کردن هرچه سریع تر مشترکان بدون برق منطقه تاکید کرد.

در جریان این بازدید؛ اکیپ های فنی شرکت توزیع برق نیز از روند برقدار کردن مشترکان شهرستان املش، گزارش هایی به استاندار گیلان ارائه دادند.

استاندار گیلان  در جریان سفر به املش برای بازدید از روند خدمات رسانی به مردم به ویژه برقراری برق مشترکان، با حضور در محل استقرار پلیس راه در محور سنگر به سیاهکل و نیز پایگاه امداد و نجات جاده ای محور لنگرود به لاهیجان، از امدادگران این پایگاه قدردانی و گزارشی از تعداد عملیات های امدادی در روزهای اخیر بویژه در جریان بارش برف دریافت کرد.

کاش آقای زارع به شهرستان رودبار هم می آمد و از نزدیک شاهد عملکرد ضعیف ستاد بحران زده این شهرستان می بود! کاش

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !