امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۱۷:۰۹ - چهارشنبه ۲۳ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“سپاه” به کمک مدیریت بحران گیلان آمد
 گیلنا –  ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه در سراسر استان در اختیار اداره برق و گاز قرارگرفته تا بتوانند قطعی گاز و برق را برطرف کنند. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ پاسدار علی توشه، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه «بازگشایی مسیرهایی مسدود شده اولویت فعالیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم است» گفته؛ […]

 گیلنا –  ۱۲۰ خودروی کمک‌دار سپاه در سراسر استان در اختیار اداره برق و گاز قرارگرفته تا بتوانند قطعی گاز و برق را برطرف کنند.

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ پاسدار علی توشه، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه «بازگشایی مسیرهایی مسدود شده اولویت فعالیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم است» گفته؛ ماشین‌های سنگین سپاه در تلاش هستند تا مسیرهای صومعه‌سرا تا تالش، دانشگاه امام خامنه‌ای زیباکنار تا بندرانزلی، لنگرود تا آستانه‌اشرفیه و جاده تهران و سراوان را بازگشایی کنند.

به گفته وی، اسکان بسیاری مسافران در راه مانده در شهرستان رودبار در مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و مقرهای سپاه و توزیع مواد غذایی در بین این مسافران از دیگر کمک‌های سپاه در طی باش اخیر برف در گیلان است همچنین سپاه ناحیه سلمان رشت مسافران در راه مانده در بخش سنگر را اسکان داد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !