امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۱۸:۵۰ - سه شنبه ۲۲ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل راهداری گیلان خبرداد:
بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت
گیلنا- مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت، گفت: ۷۰ درصد ترافیک این منطقه برطرف شد. به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نازک کار در گفتگو با شبکه باران با اشاره به بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت، افزود: ۷۰ درصد ترافیک این محور با هدایت […]

گیلنا- مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت، گفت: ۷۰ درصد ترافیک این منطقه برطرف شد.

بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نازک کار در گفتگو با شبکه باران با اشاره به بازگشایی یک طرفه محور امامزاده هاشم به رشت، افزود: ۷۰ درصد ترافیک این محور با هدایت به لاین مخالف بر طرف شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از هموطنان از شب گذشته به دلیل شدت بارش‌ها در این محور مانده بودند، گفت: با تلاش راهداران و پلیس راه و همکاری مردم مشکل تا حدودی برطرف شده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا ساعاتی دیگر برطرف خواهد شد.

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه مسیر سراوان به فومن هم با استفاده از بولدوز در حال بازگشایی است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا ۴ ساعت دیگر این محور نیز بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۱۷ راهدار با ۳۲۱ دستگاه نیمه سنگین و سبک و ۳۳ دستگاه ماشین سنگین بخش خصوصی در حال خدمت رسانی هستند.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !