امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۸:۰۱ - سه شنبه ۲۲ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فوت یک نفر براثر سقوط بهمن در رشته رود رودبار/ تلاش برای نجات حادثه دیدگان ادامه دارد
  گیلنا – فرماندار رودبار با اشاره به فوت یک نفر بر اثر سقوط بهمن در این شهرستان، گفت: راه های مواصلاتی بخش ها مسدود است اما تلاش ها برای بازگشایی راه ها ادامه دارد. محمد صالح ضیایی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به بارش برف، اظهار کرد: بارش برف که […]

 

گیلنا – فرماندار رودبار با اشاره به فوت یک نفر بر اثر سقوط بهمن در این شهرستان، گفت: راه های مواصلاتی بخش ها مسدود است اما تلاش ها برای بازگشایی راه ها ادامه دارد.
محمد صالح ضیایی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به بارش برف، اظهار کرد: بارش برف که از روز گذشته در استان گیلان و شهرستان رودبار آغاز شده سبب انسداد راه‌های مواصلاتی بخش‌های شده که نیروهای راهداری و خدماتی در تلاش برای بازگشایی این راه‌ها هستند.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در رشته رود حدود دو متر رسیده است، افزود: متأسفانه امروز در پی سقوط بهمن در روستای رشته رود بالای بخش مرکزی رودبار سه واحد مسکونی زیر بهمن دفن شد که یک نفر در این حادثه جان باخت و از سرنوشت دیگر ساکنان خبری در دست نیست.
فرماندار رودبار با اشاره به حضور سه دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر در این منطقه، گفت: متأسفانه ترافیک شدید منطقه و ارتفاع حدود دو متری برف خدمات را با مشکل مواجه کرده است.
به گفته وی، شهرداری و مساجد شهرستان رودبار آماده اسکان اضطراری مسافران است.

گفته می شود سقوط بهمن حوالی ساعت شش صبح اتفاق افتاده و مردم حادثه دیده رشته رود ساعت هاست که منتظر گروه امدادی هستند.
به گزارش گیلنا، روستای رشته رود از توابع رستم آباد شمالی بخش مرکزی رودبار بوده و دارای بیش از یکصد خانوار جمعیت دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !