امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۹:۲۹:۲۵ - سه شنبه ۲۲ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تخریب چندین خانه بر اثر سقوط بهمن در رشته رود رودبار/ مدیریت بحران استان به داد مردم روستا برسد
  به گزارش گیلنا از رودبار، بارش شدید برف که از روز اخیر در شهرستان رودبار آغاز شده، ضمن مسدود شدن راه های ارتباطی سبب سقوط بهمن در رشته رود رودبار شده است. خبرهای دریافتی از روستای رشته رود رودبار گزارش می دهد؛ که ریزش کوه و سقوط بهمن در این روستا سبب زیر آوار […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، بارش شدید برف که از روز اخیر در شهرستان رودبار آغاز شده، ضمن مسدود شدن راه های ارتباطی سبب سقوط بهمن در رشته رود رودبار شده است.
خبرهای دریافتی از روستای رشته رود رودبار گزارش می دهد؛ که ریزش کوه و سقوط بهمن در این روستا سبب زیر آوار رفتنن چندین خانه و خانواده شده است.
از تلفات جانی در این اتفاق ناگوار در رشته رود رودبار هنوز خبر موثقی گزارش نشده است.
ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار هم تلاش می کند با بسیج کردن دستگاه ها وامکانات موجود، با بازگشایی راه روستایی رشته رود، به داد مردمان حادثه دیده این روستا بشتابد، اما گویا شدت برف در این شهرستان بسیار زیاد بوده و اغلب دستگاه ها برای بازگشایی آزادراه -رشت قزوین بسیج شدند.
نبود امکانات و تجهیزات زمستانه راهداری و فرسوده بودن ماشین آلات، کار را برای مدیریت بحران دشوار کرده است؛ تجهیزاتی که قبل از وقوع بحران چاره ای برای آن اندیشیده می شد، که نشد! انتظار می رود مدیریت بحران استان به داد مردم روستای رشته رود رودبار برسد.

گفته می شود علاوه بر راه دسترسی، برق روستا هم قطع شده است و مردمان این روستا در چنین شرایط سخت نیاز مبرم به کمک دارند.
به گزارش گیلنا، روستای رشته رود از توابع رستم آباد شمالی بخش مرکزی رودبار بوده و دارای بیش از یکصد خانوار جمعیت دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !