امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲:۲۰:۵۰ - شنبه ۱۹ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی مهری اصلاح طلبان رودبار به”جمالی”   
به گزارش گیلنا از رودبار، شکوفه های زیتون مدعی شده که حزب اصلاح طلبان شهرستان رودبار  پس از چند جلسه نشست، هم اندیشی و جمع‌بندی های خود، با تبریک ایام الله دهه مبارک  فجر و‌ ضمن احترام به همه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار اعلام نمودند در این حوزه انتخابیه، […]

به گزارش گیلنا از رودبار، شکوفه های زیتون مدعی شده که حزب اصلاح طلبان شهرستان رودبار  پس از چند جلسه نشست، هم اندیشی و جمع‌بندی های خود، با تبریک ایام الله دهه مبارک  فجر و‌ ضمن احترام به همه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار اعلام نمودند در این حوزه انتخابیه، هیچ نامزدی مورد حمایت این جریان نبوده و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنند.

بر این اساس منوچهر جمالی  نماینده مردم رودبار مجلس شورای  اسلامی  که در انتخابات دوره قبل مورد حمایت اصلاح طلبان  بود این دوره از لیست کنار گذاشته شده است.

سوال اینجاست که  نماینده رودبار در انتخابات دوره قبل بخشی از سبد آرای خود را مدیون اصلاح طلبان می داند چرا نتوانسته این دوره رضایت این حزب را بدست آورد و مورد بی مهری اصلاح طلبان  واقع شده است؟

حال باید دید که آیا در روند تصمیم گیری های این طیف سیاسی در رودبار تغییر حاصل می شود یا…

منوچهر جمالی  نماینده  مردم  رودبار  در  مجلس  شورای  اسلامی  در  انتخابات قبل از حمایت ویژه اصلاح طلبان برخوردار بود و حتی “عارف” برای تبلیغاتش، “کت” در آورده بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !