گیلنا – معاون هماهنگ کننده انتظامی گیلان با اشاره به حضور پلیس در حوزه حفظ نظم و برقراری امنیت در جامعه گفت: تعامل با پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است.

به گزارش گیلنا از املش، حسین حسن پور  در مراسم معارفه فرمانده انتظامی املش که در کانون معصومیه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) پایه ریزی شد و پس از ۴۱ سال در مسیر خود در حال پیش رفتن است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است،افزود: به رغم همه تهدیدهایی که از سوی استکبار جهانی و دنیای کفر ، دشمنان معاند و مستکبران علیه این انقلاب اسلامی شده تاکنون این نظام اسلامی توانسته در مسیر خود پیش برود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی گیلان با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی ، اجتماعی و عمرانی تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا یکی از ابرقدرت های جهان  از بعد تجهیزات و تسلیحات نظامی شد در حالیکه هیچ یک از کشورهای دنیا توان اخم کردن به آن را نداشتند ایران اسلامی توانست با برخورداری از توانمندی و شجاعت نیروهای مسلح با پرتاب موشک های خود به مقرشان در بغداد سیلی محکمی به گوش مستکبر جهانی بزند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی تا رسیدن به جایگاه مطلوب باز هم فاصله دارد، گفت: ملت ولی نعمت خدمتگزاران این نظام هستند و هر جا که تهدیدی برای نظام وجود داشت مردم حضور پیدا کردند.

حسن پور با اشاره به حضور پلیس در حوزه حفظ نظم و برقراری امنیت در استان گیلان افزود:پلیس استان طی ۱۱ ماه گذشته در کشف جرایم و به ویژه سرقت ها رتبه اول و دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و فشار تحریم ها که از طریق دشمنان و معاندان نظام بر کشور وارد شده است بیان کرد: با توجه به امکاناتی که نیروی انتظامی در اختیار دارد بحث سرقت ها یکی از معضلات و دغدغه های پلیس  است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی گیلان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن خانواده ها به ویژه منحرف کردن جوانان و نوجوانان گفت: بحث مسایل اخلاقی و مفاسد اجتماعی جزء اولویت های ماموران نیروی انتظامی بوده که همراهی، تعامل و مساعدت مردم با پلیس برای امنیت سازی جامعه ضروری است.

امام جمعه املش در این مراسم با تاکید بر لزوم اجرایی شدن عدالت اجتماعی در جامعه و مبارزه با فساد گفت: مهم ترین وظیفه مسئولین رعایت قانون در راستای اجرایی شدن عدالت اجتماعی، خدمت کردن به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است تا مردم بتوانند طعم شیرین عدالت را در جامعه بچشند.

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمن و فشارهای اقتصادی بر مردم افزود: به رغم همه تنگناها و فشارها موجود در جامعه ملت بزرگ ایران پای آرمان های انقلاب و امام(ره) ایستاده اند و از ولی فقیه پشتیبانی می کنند.

وی با اشاره به دو رودیداد مهم پیش روی ملت بزرگ ایران، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه جاری تصریح کرد: ۲۲ بهمن و انتخابات مهم ترین صحنه های اقتدار ملی است و مردم با حضور گسترده خود در این صحنه ها و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و رهبری بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

در  پایان این مراسم باقر رجبی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی املش معرفی و از خدمات قاسم جانعلی پور فرمانده سابق این شهرستان قدردانی شد.