امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۳۵:۲۴ - جمعه ۱۸ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تلخ کامی برای ورزش آستارا
گیلنا- پروژه چهارمیلیارد تومانی زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا در آستانه بهره‌برداری، به آتش کشیده شد. به گزارش گیلنا از آستارا، زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان یکی از پروژه‌های شاخص اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان است که برای تجهیز زمین فوتبال به چمن مصنوعی و احداث پیست سلامت، […]

گیلنا- پروژه چهارمیلیارد تومانی زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا در آستانه بهره‌برداری، به آتش کشیده شد.

به گزارش گیلنا از آستارا، زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان یکی از پروژه‌های شاخص اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان است که برای تجهیز زمین فوتبال به چمن مصنوعی و احداث پیست سلامت، بالغ بر سه‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حسن رستم‌زاد فرماندار شهرستان آستارا در نشست خبری ایام‌الله دهه فجر به افتتاح زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان با حضور استاندار گیلان اشاره کرده و گفته بود افتتاح این پروژه به همراه چند پروژه دیگر برای هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

چهار روز مانده به افتتاح زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا، فیلم آتش‌سوزی آن شامگاه روز سه‌شنبه مورخ ۱۵ دی‌ماه در فضای مجازی دست‌به‌دست شد تا جامعه ورزشی این شهرستان به‌ویژه طرفداران ورزش فوتبال، شب تلخی را پشت سر بگذارند.

وحید خاصی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز در مصاحبه با رسانه‌ها، میزان خسارت واردشده به زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی وحدت را ۴۰ میلیون ریال برآورد کرده و گفته بود که در اثر این آتش‌سوزی، یک‌صد صندلی مربوط به جایگاه تماشاگران و بخش‌هایی از پیست سلامت طعمه حریق شده‌اند.

عمدی بودن آتش‌سوزی در مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا در آستانه افتتاح زمین چمن آن، از جمله تحلیل‌هایی است که ورزش‌دوستان در مواجه با این حادثه تلخ مطرح می‌کنند و معتقد هستند که یک عده از روی عمد بخش‌هایی از این مجموعه ورزشی را به آتش کشیده‌اند تا در موعد مقرر به بهره‌برداری نرسد.

سرگرد داوود شایان معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان آستارا نیز در شب حادثه در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود که پلیس آگاهی این شهرستان به ماجرای آتش‌سوزی در مجموعه ورزشی وحدت ورود کرده و علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس آگاهی در دست بررسی است.

بازی‌های تیم‌های شهرداری و مقاومت آستارا در لیگ‌های دسته دو و دسته سه کشوری در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت برگزار می‌شوند که با خسارتی که به نیمکت‌های مجموعه ورزشی وحدت واردشده یک‌صد نفر از طرفداران شهرداری و مقاومت باید بازی‌های تیم‌های شهرشان را ایستاده از کنار زمین تماشا کنند.

آتش‌سوزی مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا به دلیل خالی بودن ورزشگاه، خسارت جانی در پی نداشته و طبق اعلام‌نظر ایرج خلیلی‌رشید مسؤول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا برای خاموش کردن حریق ورزشگاه، دو آتش‌نشان با یک خودروی آتش‌نشانی در محل حادثه حضور داشتند.

زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت با هفت‌هزار و ۱۴۰ مترمربع مساحت، پیست سلامت و جایگاه تماشاگران؛ تنها زمین چمنی است که ورزش‌کاران و ورزش‌دوستان رشته مهیج فوتبال، اوقات بیکاری خود را در آن سپری می‌کنند که وقوع حوادثی ازاین‌دست، می‌تواند خسارت‌های جانی جبران‌ناپذیری را به بار بیاورد.

 سه‌هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب ۳۵ هیئت ورزشی در سطح شهرستان آستارا فعالیت می‌کنند که رشته‌های فوتبال، کشتی، کاراته و تکواندو از جمله رشته‌های پرطرفدار در این شهرستان هستند؛ به‌طوری‌که تیم‌های فوتبال آن در لیگ‌های دسته دو و دسته سه کشوری حضور دارند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !