امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۵:۰۴ - جمعه ۱۸ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رودبار؛ بسیاری از اطرافیان نماینده “کارچاق کن” از آب در آمدند
  گیلنا- امام جمعه رودبار از پدیده ای بنام “کارچاق کن” های اطراف نماینده رونمایی کرد به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی این شهر، ارتباط عمیق با قرآن کریم را موجب رحمت واسعه الهی برشمرد و اظهار کرد؛ انس با […]

 

گیلنا- امام جمعه رودبار از پدیده ای بنام “کارچاق کن” های اطراف نماینده رونمایی کرد

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی این شهر، ارتباط عمیق با قرآن کریم را موجب رحمت واسعه الهی برشمرد و اظهار کرد؛ انس با قرآن کریم سبب سعادت بشریت می شود.
به گفته وی کمک به دیگران و استفاده از نفوذ کلام موجب سعادت اخروی می شود.
امام جمعه رودبار با بیان اینکه مسئولیت امانت سنگینی بر دوش افراد است گفت؛ کسی که عبای مسئولیت در تنش است اگر دلسوز نباشد و نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد حقوقی که می گیرد حلال نیست.
سیدمحمدی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به حل مشکل ریزش سنگ ها در محور مسکن مهر رودبار، تصریح کرد؛ بیش از یک هفته است که از ریزش سنگریزه ها در محور مسکن مهر رودبار می گذرد این موضوع را به فرماندار، شهردار و ادارات ذیربط گفته ام اما کسی برای رفع این مشکل قدم بر نمی دارد.
وی با گلایه از شانه خالی کردن مسئولین به رفع مشکلات افزود؛ اگر عرضه کار کردن ندارید بروید بگذارید آن کسی که دلسوز و کارآمد است روی کار بیاید.
امام جمعه رودبار با گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد؛ در پشت پرده سلسله خبیث پهلوی دست استکبار وجود داشت که امام راحل عزیز با درایت و کاردانی اش، تاج و تخت این سلطنت ۲۵۰۰ ساله را فرو ریخت.
سیدمحمدی با اشاره دیدار مردم انقلابی رودبار و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب گفت؛ رهبر معظم انقلاب حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، را مصداق عزت و اقتدار نظام اسلامی برشمردند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حضور در انتخابات و نماینده اصلح از دیدگاه معظم له افزود؛ تدین، تقواپیشگی، تعهد به همراه تخصص از شاخصه های مهم نماینده اصلح است.
امام جمعه رودبار از پدیده ای بنام “کارچاق کن” ها رونمایی کرد و گفت؛ بسیاری از اطرافیان نماینده کارچاق کن از آب در آمدند و این مهم یک آسیب و چالش بزرگ است.
سیدمحمدی با اشاره به بخشی از شاخص های نماینده اصلح بیان کرد؛ تطابق “شعار و عمل” اصل مهم نماینده خوب است.
وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه به تبیین معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و نسبت به لزوم توجه به ملاک های انتخاب افراد تاکید کرد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !