امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۰۰:۱۳ - چهارشنبه ۱۶ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گلایه نماینده ولی فقیه گیلان از کاغذبازی های اداری مسیر تولید
‘گیلنا- در همایش اقتصاد مقاومتی بر لزوم تقویت تولید و رفع موانع تولیدکنندگان تأکید شده و عدم بازاریابی مناسب در منطقه و چشم امید به اروپاییان از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان شد. به گزارش گیلنا از رشت، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در گیلان با اشاره به راه‌های تقویت بنیان‌های […]

‘گیلنا- در همایش اقتصاد مقاومتی بر لزوم تقویت تولید و رفع موانع تولیدکنندگان تأکید شده و عدم بازاریابی مناسب در منطقه و چشم امید به اروپاییان از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان شد.

به گزارش گیلنا از رشت، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در گیلان با اشاره به راه‌های تقویت بنیان‌های اقتصاد اظهار کرد: تقویت پایه‌های اقتصاد و تولید یکی از دلایل حرام بودن ربا بوده چراکه اسلام به زیرساخت‌ها و بنیان‌های اقتصادی جامعه توجه کرده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم  متقیان را هدایت‌شدگان یعنی کسانی که انفاق می‌کنند می‌داند، افزود: انفاق مساوی با توجه به بنیان اقتصاد است لذا خداوند هدایت‌شدگان را کسانی می‌داند که در عرصه اقتصاد نیز نقش آفرینند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم‌ تقویت درون و صیانت بیرون در عرصه اقتصاد، تصریح کرد: سیاسی بازی در جامعه سفاهت می‌آورد، لذا باید کسانی را در رأس امور اقتصادی قرارداد که تنها اراده او توسعه ملی باشد، نه سیاسی بازی.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر لزوم مردمی کردن اقتصاد تصریح کرد: باید تولیدکننده را تقویت و موانع را برداشت نه اینکه با کاغذبازی و ایجاد مانع تولیدکننده را از تصمیمش دور کرد.

فلاحتی عدم  بازاریابی مناسب در منطقه را یکی از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و  گفت: روابط اقتصادی روس‌ها با عراق دو برابر ایران است، کشورهای همسایه را رها کرده و فقط به اروپاییان چشم دوختیم، این موضوع خود به‌تنهایی مانع پیشرفت اقتصادی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم ارتباط اقتصادی با آسیای میانه گفت: توجه به اقتصاد کشورهای آسیای میانه و قطع امید از کشورهای اروپایی یکی از شیوه‌هایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

گیلان به‌تنهایی ایران را در برنج به خودکفایی می‌رساند‌

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با اشاره به اهمیت خودکفایی در حوزه اقتصاد اظهار کرد: سپاه، پاسدار انقلاب و آرمان‌های انقلاب بوده و باید تهدیدات را دفع کند لذا می‌توان گفت که اگر سپاه نبود همین میزان اقتصاد هم نبود، چراکه نیروهای جهادی و سازندگی با تفکر بسیجی و جهادی زیرساخت‌های اقتصادی را نجات دادند.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریت کشور منتج به ضعف اقتصاد شده است، گفت: گیلان  به کشور اعلام کرده که بدون کمک استان‌های دیگر  به‌تنهایی می‌تواند ایران را به خودکفایی برنج برساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر مردمی کردن فضای اقتصادی کشور بیان کرد: حفظ انقلاب و پشتیبانی جنگ را امام (ره) به مردم سپرد لذا دیدگاه رهبر معظم انقلاب نیز مردمی کردن اقتصاد است.

عبدالله پور با بیان اینکه مشارکت مردم راز موفقیت اقتصاد است، بیان کرد: مسؤولین اگر موانع را از پیش پای مردم برداشته و با بخشنامه‌های عجیب‌وغریب خود مانع فعالیت اقتصادی مردم نشود مشکلات اقتصادی به دست مردم حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نبود اراده در برخی ساختارهای دولتی، ایجاد مانع کرده است، گفت: ایران حتی در حوزه دفاعی و صنایع دفاعی نیز به مردم تکیه کرده است، جوانان بسیجی و علمی با فعالیت، قدرت صنایع دفاعی کشور را افزایش دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایران به‌جایی رسیده است که دشمن جرئت اعتراف به قدرت ایران را ندارد، بیان کرد: آینده ایران به دولت و مجلس جوان حزب‌اللهی نیاز دارد تا با پشتوانه مردمی و نگاه جهادی مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

عبدالله پور با اشاره به سیلی سخت جمهوری اسلامی به پایگاه عین الاسد گفت: جوانان جهادی گمنام موفقیت در عین الاسد را رقم زدند به‌طوری‌که بعد از ۷۰ سال، ایران توانست، چنان سیلی به امریکا بزند که هیمنه ابرقدرت پوشالی دنیا خدشه‌دار شود.

در انتهای همایش ملی اقتصاد مقاومتی از برگزیدگان این همایش ملی تقدیر به عمل آمد،  از  ۹۵ مقاله ارسال‌شده به دبیرخانه این همایش، بیست مقاله موردپذیرش قرار گرفت که  سه مقاله نیز در این همایش ملی در حضور مدعوین ارائه شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !