امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۳۴:۳۲ - چهارشنبه ۱۶ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خسارت ۱۱۰ واحد مسکونی و تجاری براثر تندباد در صومعه‌سرا
گیلنا – فرماندار صومعه‌سرا از خسارت تندباد به بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی و انباری در بخش گوراب زرمیخ این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا  از صومعه‌سرا، سید جلال سیدمحمدی در جریان بازدید از منطقه تنیان بخش گوراب زرمیخ اظهار کرد: از صبح امروز شاهد وزش باد شدید در این منطقه بودیم که سرعت […]

گیلنا – فرماندار صومعه‌سرا از خسارت تندباد به بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی و انباری در بخش گوراب زرمیخ این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلنا  از صومعه‌سرا، سید جلال سیدمحمدی در جریان بازدید از منطقه تنیان بخش گوراب زرمیخ اظهار کرد: از صبح امروز شاهد وزش باد شدید در این منطقه بودیم که سرعت باد در ساعات اولیه بیش از ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برآورد شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل وزش باد شدید سقف حدود ۵۰ واحد مسکونی و ۶۰ انباری بین ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد خسارت وارد شد، گفت: براثر شکسته شدن  درختان  جنگلی، برق این منطقه قطع‌شده بود که با تلاش تیم‌های امدادی و مأموران برق‌رسانی، برق ۱۴ آبادی این منطقه برقرار شد.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت‌ها هستند، افزود: همه تیرهای شبکه برق منطقه تنیان که براثر تندباد شکسته و تخریب‌شده‌اند از فردا تجهیز و نوسازی می‌شوند.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه شدت باد موجب تعطیلی ۹ مدرسه تنیان شد، بیان کرد: یک واحد دامداری به همراه سه رأس  دام و دو عدد موتورسیکلت  نیز براثر آتش ناشی از باد دچار حریق شد.

وی با اشاره به اینکه که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی انجام شود، تصریح کرد: باید به‌منظور جلوگیری از وقوع خسارت به هنگام وزش باد و تندباد، کلیه اماکن تولیدی، کشاورزی و نیز تأسیسات عمومی شهر و بازدید از تابلوهای بزرگ سطح شهر موردتوجه قرارگرفته و اقدامات لازم برای این شرایط پیش‌بینی شود.

فرماندار صومعه‌سرا از همه شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی از روشن کردن آتش در محیط باز و جنگل‌ها خودداری کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !