امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۴:۵۷ - جمعه ۱۱ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وظیفه نماینده وعده وعید نیست، قانون گذاری و نظارت است  
    گیلنا/ امام جمعه رودبار با تاکید بر انتخاب اصلح مجلس یازدهم افزود؛ اگر دیدید  نماینده ای با یک دست کت و شلوار رفت مجلس و دو دست برگشت، بدانید که دزدی کرده است و حق شما را تضییع کرده است به آن رای ندهید.   به گزارش  گیلنا  از  رودبار، حجت‌الاسلام  سیدحسن  سیدمحمدی […]

 

 

گیلنا/ امام جمعه رودبار با تاکید بر انتخاب اصلح مجلس یازدهم افزود؛ اگر دیدید  نماینده ای با یک دست کت و شلوار رفت مجلس و دو دست برگشت، بدانید که دزدی کرده است و حق شما را تضییع کرده است به آن رای ندهید.

 

به گزارش  گیلنا  از  رودبار، حجت‌الاسلام  سیدحسن  سیدمحمدی  در  خطبه‌های  نماز  عبادی  و  سیاسی  جمعه  این  هفته  رودبار  با گرامیداشت ایام حزن و اندوه فاطمیه اظهار  کرد؛ بی بصیرت ها حرمت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت  فاطمه  زهرا  سلام  الله  علیها  را شکستتد این ایام از تلخ ترین روزهای تاریخ است.

به گفته وی  در راستای محبت اهل بیت و ولایت پذیری باید هزینه بپردازیم.

امام جمعه  رودبار  با اشاره به اهمیت قدم گذاشتن به دهه پنجم انقلاب، گفت؛ گام دوم انقلاب با حمله به پایگاه نظامی آمریکا  در  منطقه همراه بود.

سیدمحمدی  با اشاره به تقارن دهه فجر با حماسه ملی انتخابات  بیان کرد؛ حضور مردم در پای صندوق  های  رای  تو دهنی دیگری به دشمن خواهد زد.

وی با تاکید بر محتوامحوری برنامه  های دهه فجر شهرستان افزود؛ همایش ها و برنامه های دهه فجر با محوریت امام شناسی، آرمان های انقلاب و دفاع مقدس توام باشد.

امام جمعه  رودبار  با اشاره به پاتک محکم سپاه به پایگاه های نظامی آمریکا گفت؛ نفس کشیدن آمریکا در منطقه کند شده است.

سیدمحمدی  با اشاره به نقشه پلید معامله قرن توسط آمریکا بیان کرد؛: معامله قرن نوزاد مرده بدنیا آمده آمریکایی هاست و هیچ وقت میسر نخواهد شد.

به گفته وی، زنده کردن مجدد موضوع معامله قرن توسط سران مزدور آمریکایی، موجب بیدارتر شدن جامعه اسلامی شد.

امام جمعه  رودبار  با انتقاد از چراغ سبز نشان دادن برخی خواص داخلی به مذاکره با آمریکا، تصریح کرد؛ بعد از ترور ناجوانمردانه سردار دلها توسط آمریکایی ها، صحبت از مذاکره با آنها خیانت به خون شهید سلیمانی است.

سیدمحمدی  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و شاخصه های انتخاب اصلح گفت؛ وظیفه نماینده وعده وعید نیست بلکه وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت است وظیفه نماینده این نیست که کوه درفک را به اورست یا دماوند را هیمالیا وصل کند.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح مجلس یازدهم افزود؛ اگر دیدید  نماینده ای با یک دست کت و شلوار رفت مجلس و دو دست برگشت، بدانید که دزدی کرده است و حق شما را تضییع کرده است به آن رای ندهید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !