امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱:۳۸:۰۸ - پنج شنبه ۱۰ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی در سال «رونق تولید»، ۱۷ واحد صنعتی صومعه سرا در تملک بانک ها در می آید!
فرماندار صومعه سرا  در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به اینکه۸۷ پروژه  همزمان با ایام دهه فجر در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد. اظهار کرد: این پروژه ها در بخش های عمرانی، آبرسانی، برق رسانی، راه روستایی و ایجاد اشتغال جوانان اجرا شده است. نماینده دولت در صومعه سرا با اشاره به اینکه در بحث سلامت و […]

فرماندار صومعه سرا  در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به اینکه۸۷ پروژه  همزمان با ایام دهه فجر در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد. اظهار کرد: این پروژه ها در بخش های عمرانی، آبرسانی، برق رسانی، راه روستایی و ایجاد اشتغال جوانان اجرا شده است.

نماینده دولت در صومعه سرا با اشاره به اینکه در بحث سلامت و اورژانس بیمارستانی ما مشکلاتی را در شهرستان داریم که برای مردم ما آزار دهنده است گفت: طبقه پایین بیمارستان تازه تاسیس تا پایان سال برای دادن خدمات درمانی مهیا خواهد شد و بخش تکمیلی بیمارستان با تامین اعتبارات  تکمیل خواهد شد.

وی افزود: ما در حوزه سلامت در شهرستان با کمبود پرستار و پزشک مواجه که کمبود پزشک در شهرستان با آوردن دو پزشک عمومی و ۴ پزشک متخصص کمی مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه راهداری اتفاقات بی‌نظیری در سطح شهرستان در حال رقم خوردن است گفت: پروژه ملی مسیر فومن به پونل و پیربازار به ضیابر برای چهاربانده کردن سبب تغییر وتحول بزرگ در راه شهرستان می‌شوند.

سیدمحمدی همچنین چهاربانه کردن محور کلیدبر طاهرگوراب به شهرستان ماسال را از دیگر پروژه های ملی در حال اجرای شهرستان صومعه سرا برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر در توسعه حمل و نقل مسافر دو شهرستان نقش زیادی دارد که هم اکنون فاز دوم آن بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: برای چهاربانده شدن محور خمام – پیربازار – ضیابر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و محور فومن صومعه سرا پونل نیز پیشرفت بالایی دارد که این دو پروژه بزرگ ملی می تواند تحولی در حمل ونقل و توسعه ترانزیت و کالا داشته باشد.

فرماندار صومعه سرا در ادامه همچنین از رفع موانع چهارراه خاکیان این شهر خبر داد و گفت: در راستای رضایت مالکان این منطقه ۱۴ میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت شده که عملیات اجرای میدان در این نقطه به زودی آغاز می شود..

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری پروژه بزرگ هتل فانوس شب در جاده ضیابر با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: با افتتاح این مجموعه برای بیش از ۲۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

سیدمحمدی یکی از وظایف فرمانداران را جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی خواند و گفت:  بیش از دو هزار واحد صنعتی در این شهرستان وجود دارد که هم اکنون حدود ۵۰۰ واحد آن تعطیل است. ۱۷ واحد صنعتی نیز در شهرک صنعتی این شهرستان در تملک بانک ها هستند که به زودی وضعیت این واحدها تعیین می شود.

رسانه ها با امیدافزایی در جامعه،حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم زنند

فرماندار صومعه سرا در ادامه از تعیین ۲۰۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و یادآورشد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده کارشناسان، تعداد چهار صندوق نسبت به دوره قبل به شعبات اخذ رای انتخابات در این شهرستان اضافه شده است.

سید محمدی با اعلام اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان صومعه سرا نیز تشکیل شده، گفت: همه اقدامات داوطلبان از سوی این ستاد رصد و بررسی و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه رسانه  و خبرنگاران با تفکر فرهنگی که دارند به دنبال کار فرهنگی هستند گفت:امروز در کشور به علت اتفاقات پی در پی مردم کمی ناراحت و نگرانند .

وی افزود: انتخابات مظهر حضور اراده ملی و مردمی است و ملت ایران با حضور خود به دنیا و جهان بین الملل اعلام خواهند کرد که کشورشان ایران اسلامی را دوست دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در راستای اجرای یک انتخابات سالم و پرشور وظیفه خطیری دارند، تاکید کرد: انتظار داریم تا رسانه ها در برگزاری انتخابات گسترده ما را همراهی کنند و با آگاهی دادن مردم حضور حداکثری را در پای صندوق های رای رقم بزنند تا ملی بودن مان را در سطح ملی  همگان ببینند..

سید محمدی از خبرنگاران خواست تا اختلافات خانوادگی رسانه ای را در شهرستان کنار گذاشته و وارد فاز تخریب بخاطر رقابت چند روزه نشوید بلکه با مدیریت فضا از کاندیداها درخواست کنید تا تانمندی خود را در فضای رسانه ای عرضه کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !