امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۸:۵۸ - دوشنبه ۷ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامي بندرانزلي خبر داد؛
عاملان قمه کشی و شرارت در بندرانزلی دستگسر شدند
گیلنا – فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه کشی در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ سید جعفر جوانمردی، در این خصوص گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری ۱۲مبنی بر اینکه هنگامی که در پره صیادی مشغول به کار بوده٬ از سوی دو نفر از مجرمان سابقه دار مورد ضرب و شتم با […]

گیلنا – فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه کشی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سید جعفر جوانمردی، در این خصوص گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری ۱۲مبنی بر اینکه هنگامی که در پره صیادی مشغول به کار بوده٬ از سوی دو نفر از مجرمان سابقه دار مورد ضرب و شتم با قمه قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات انجام شده هویت ۲متهم را شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه متهمان اقدام به انتشار تصاویر مجروح شدن متشاکی در فضای مجازی کردند٬ افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام٬ و هر دو متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ جوانمردی بیان داشت: در بازرسی از محل دستگیری متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲متهم ۲۸ و ۲۱ ساله که دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری بودند انگیزه خود را از نزاع اخیر قدرت نمایی و ایجاد رعب و و حشت در بین سایر مجرمان سابقه دار و مردم بیان داشتند٬ گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به برخورد قاطع دادستان محترم و قرار بازداشت موقت متهمان٬ بر عزم جدی پلیس در برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و گفت: پلیس با مجرمانی که با ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی قصد ایجاد هویت کاذب برای خود دارند٬ بدون هیچ اغماضی برخورد می کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !