امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۰:۰۲ - دوشنبه ۷ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:
جذب ۲.۸ میلیاردی تسهیلات حمایتی جوانان کارآفرین
گیلنا- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان است، گفت: تاکنون دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارآفرینی در این استان جذب شده است. به گزارش گیلنا از رشت،  مریم بخشی در جلسه ساماندهی جوانان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه هدف از پرداخت […]

گیلنا- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان است، گفت: تاکنون دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارآفرینی در این استان جذب شده است.

جذب ۲.۸ میلیاردی تسهیلات حمایتی جوانان کارآفرین

به گزارش گیلنا از رشت،  مریم بخشی در جلسه ساماندهی جوانان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات اجرای طرح‌های کارآفرینی در استان و توانمندسازی جوانان است، اظهار کرد: امسال ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های کارآفرینی گیلان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اشتغال را بزرگترین دغدغه جوانان عنوان کرد و گفت: برای حمایت از جوانان کارآفرین، قراردادی بین وزارت ورزش و بانک قرض‌الحسنه رسالت منعقد شده است که بر اساس آن به جوانان کارآفرین گیلانی تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا طرح‌های کارآفرینی در استان به سمت اشتغالزایی هدایت شود، افزود: سهم استان گیلان در این حوزه بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید بود که کل این مبلغ برای پرداخت تسهیلات به جوانان کارآفرین جذب شد.

بخشی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرباز مهارت در استان گیلان، گفت: طرح سرباز مهارت با هدف ایجاد مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی برای سربازان در کشور اجرا و موجب مهارت‌آموزی سربازان و ورود بهتر آنان به بازار کار می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های گیلان به دنیا در جام «پهلوان نامجو»

وی در ادامه به میزبانی استان گیلان در برگزاری مسابقات ملی وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» و مسابقات شطرنج اشاره و بیان کرد: در راستای برگزاری این مسابقات، ورزشکاران داخلی و خارجی در این استان حضور یافته که با بهره‌گیری از ظرفیت میزبانی، ظرفیت‌ها و سرمایه‌های استان گیلان را به دنیا معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح هم‌زمان چندین پروژه با حضور وزیر ورزش در استان گیلان در دهه فجر خبر داد و افزود: سالن ورزشی فلکده رشت، سالن تختی لاهیجان، استخر سرپوشیده شهرستان رودبار از جمله پروژه‌هایی هستند که با حضور وزیر ورزش در استان گیلان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح ۷ طرح صنعتی و اشتغالزایی ۷۵۰ نفر در دهه فجر

رئیس سازمان صمت گیلان در این جلسه با بیان اینکه اشتغال بر روی مسائل مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی جوانان تأثیر می‌گذارد، اظهار کرد: اشتغال جز مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان است که مسائل مختلف نیز از آن تأثیر می‌گیرد از این رو حل مشکلات اشتغال جوانان موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات و مسائل دیگر می‌شود.

فرهاد دلق‌پوش از افتتاح هفت طرح صنعتی در سطح استان گیلان در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده که ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۵۰ نفر را به‌همراه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به مسائل ماهیتی مرتبط با جوانان، ادامه داد: اکثر سازمان‌ها، بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان در این زمینه برنامه دارند و امروز شاهد هستیم که محصولات فرهنگی و تولیدات مختلف توسط جوانان عرضه می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !