امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۳:۰۰ - پنج شنبه ۳ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موانع فرهنگی و اجتماعی پیش پای بانوان برداشته شود/ فعالیت هزار مدیر بانو در گیلان    
به کزارش گیلنا از رودبار دکتر یعقوب نژاد در همایش نقش بانوان در انتخابات و حضور حداکثری  این شهرستان  گفت؛ طرح جامع ساختار قامتی برای تمام زنان در دهه فجر برای زنان شاغل ایجاد خواهد شد. به گفته وی مشارکت یعنی آگاهی و تاثیر گذاری در اجرا ، مشارکت در واقع یک نوع خودآگاهی است […]

به کزارش گیلنا از رودبار دکتر یعقوب نژاد در همایش نقش بانوان در انتخابات و حضور حداکثری  این شهرستان  گفت؛ طرح جامع ساختار قامتی برای تمام زنان در دهه فجر برای زنان شاغل ایجاد خواهد شد.

به گفته وی مشارکت یعنی آگاهی و تاثیر گذاری در اجرا ، مشارکت در واقع یک نوع خودآگاهی است و باید سهمی که در تصمیم گیری های جامعه با همه ارکان اتفاق بیافتد شکل درست و اجرایی به خود بگیرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در حوزه مختلف گفت؛ ما در هر جایگاه و موقعیتی که باشیم و بدرستی به ایفای نقش بپردازیم اتفاقات درست و خوشایندی در جامعه خواهد افتاد.

یعقوب  نژاد با بیان اینکه  ما مدیرانی داریم که هم مدیران موفق و هم مادران موفقی هستند اظهار کرد؛  تعادل و ایفای نقش درست در جامعه با موفقیت در موقعیت های مختلف بدست می آید و بسیاری از بانوان تواسته اند این مهم را تحقق ببخشند.

به گفته وی، آگاهی و آموزش در جامعه خصوصا در بخش های مختلف مانند انتخابات توسط اقشار  مختلف باعث مشارکت حداکثری خواهد شد

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه  مشارکت حداکثری موجب تقویت و انسجام و وحدت ملی خواهد شد گفت؛ میزان رایی که زنان در انتخابات خواهند داد نقش محوری و تاثیر گذار خواهد بود که نباید از این موضوع غافل شد.

یعقوب  نژاد با تاکید بر نقش مشارکتی بانوان در آوردگاه های سیاسی نظیر مجلس تصریح کرد؛ کرسی های مجلس شورای اسلامی در دور دهم با حضور ۱۷ نفر از بانوان  به ۶ درصد  رسیده که از نرم جهانی عقب اما رو به افزایش است.

وی با تاکید بر اینکه باید در جامعه فرصت های برابر برای زنان و بانوان ایجاد شود افزود؛ تا زنان و مردان دوشادوش هم برای اعتلای کشور عزیز ما ایران تلاش کنند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان با انتقاد از برخی موانع فرهنگی پیش روی بانوان گفت؛ باید یکسری از موانع فرهنگی و اجتماعی پیش پای بانوان برای حضور بیشتر در جامعه برداشته شود و خودباوری را در زنان ایجاد کنیم.

یعقوب نژاد در ادامه صحبت هایش بیان کرد؛  مردان پرتلاش کشور هم باید به زنان و فعالان اجتماعی فرصت های بیشتری دهند

به گفته وی، در استان گیلان ۱۰۰۰ نفر مدیر مسئول و رییس اداره از جامعه بانوان را داریم که تا پایان دولت دوازدهم این آمار باید به ۳۰ درصد برسد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره له نگاه ویژه استاندار گیلان در استفاده از بانوان در پست های مدیریتی اظهار کرد؛  ۳۲ واحد بومگردی در استان گیلان  داریم و ۱۱ واحد بومگردی هم در ایام دهه فجر افتااح خواهد شد که مدیریت همه این واحدها توسط زنان پرتلاش استان گیلان صورت می گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !