امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۲۶:۴۰ - پنج شنبه ۳ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار:
کسانی که با رهبری زاویه دارند نباید در راس کار باشند/ استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی
ر به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی در همایش طلایه داران  امر  به  معروف  و  نهی  از  منکر  این شهرستان با اشاره جدیت در دغدغه مندی همه متولیان در حوزه امر  به  معروف، می گوید؛ تذکر می دهیم و خون دل می خوریم اما با یک جشنواره، دعوت از یک خواننده […]

ر

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی در همایش طلایه داران  امر  به  معروف  و  نهی  از  منکر  این شهرستان با اشاره جدیت در دغدغه مندی همه متولیان در حوزه امر  به  معروف، می گوید؛ تذکر می دهیم و خون دل می خوریم اما با یک جشنواره، دعوت از یک خواننده و… همه رشته ها پنبه می شود.

به گفته وی، دغدغه مندی منتخبین من و شما در شورا و مجلس در خصوص دین موجب حل بسیاری از مشکلات می شود.

امام جمعه رودبار  با انتقاد از سهل انگاری برخی مسئولین  در حوزه آمر معروف و  نهی  از  منکر  گفته؛ متولیان امور فرهنگی یا بیخیال اند یا تعمد در کار دارند و در امور فرهنگی کوتاهی می کنند.

سیدمحمدی با تاکید بر  استفاده از ظرفیت های نیروهای انقلابی و پای کار، بیان کرد؛ به بچه های انقلابی میدان بدهید و آنها را در حاشیه قرار ندهید.

به گفته وی،کسانی که با رهبری زاویه دارند نباید در راس کار باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !