امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۳۷:۴۹ - چهارشنبه ۲ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرمایه‌گذاری ۲۱۵ میلیاردی بخش خصوصی در بندرانزلی/الحاق ایران به اوراسیا فرصتی برای افزایش تجارت بین کشورهای منطقه
گیلنا – محمد راستادمعاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندرانزلی گفت: تاکنون شاهد ۲۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تأسیسات روبنایی و نگهداری کالا در بندرانزلی بودیم و ۷۵ میلیارد تومان نیز در دست مذاکره است. به گزارش گیلنا از انزلی، محمد راستاد در حاشیه بازدید […]

گیلنا – محمد راستادمعاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندرانزلی گفت: تاکنون شاهد ۲۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تأسیسات روبنایی و نگهداری کالا در بندرانزلی بودیم و ۷۵ میلیارد تومان نیز در دست مذاکره است.سرمایه‌گذاری 215 میلیاردی بخش خصوصی در بندرانزلی/الحاق ایران به اوراسیا فرصتی برای افزایش تجارت بین کشورهای منطقه

به گزارش گیلنا از انزلی، محمد راستاد در حاشیه بازدید از مجموعه بندری انزلی با اشاره به ظرفیت‌های این بندر اظهار کرد: بندرانزلی امسال توانست حدود ۹۰۰ هزار تن تخلیه و بارگیری داشته باشد و این بندر روند خوبی را ازنظر جذب کشتی و کالا شاهد است.

وی با بیان اینکه به دنبال بهبود کیفیت زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر برای بهره‌وری و رقابت‌پذیری بندرانزلی هستیم، گفت: برخی از پروژه‌های توسعه‌ای ما در حال طی  مراحل نهایی هستند و به‌زودی بهره‌برداری می‌رسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندرانزلی بیان کرد: تاکنون شاهد ۲۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تأسیسات روبنایی و نگهداری کالا در بندرانزلی بودیم و ۷۵ میلیارد تومان نیز در دست مذاکره است که به سرمایه‌گذاری‌های موجود اضافه می‌شود.

راستاد با بیان اینکه بندرانزلی ازنظر وضعیت زیربناها، روبناها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و روند جذب کشتی و کالا شرایط مناسبی را طی می‌کند، افزود:  یکی از اقداماتی که به‌زودی آغاز می‌کنیم لایروبی است که در کنار لایروبی نگهداری مستمر بندرانزلی انجام می‌شود تا نقاطی را در حوضچه و پیرامون آن شاهد رسوب‌گذاری بیشتر بودیم، برداشت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی سیاست کلان سازمان بنادر و دریانوردی را جذب بیشتر کشتی و کالا و استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های بندرانزلی دانست و تصریح کرد: در این زمینه با ارگان‌های دریایی و بندری کشورهای حاشیه دریای خزر در حال مذاکره و انعقاد موافقت‌نامه‌هایی هستیم که به تسهیل تجارت دریایی بین کشورها کمک کند.

وی الحاق جمهوری اسلامی ایران به اوراسیا را ایجاد یک مزیت جدید برای افزایش تجارت بین کشورهای منطقه برشمرد و گفت: حدود ۳۰ میلیون تن ظرفیت بنادر تحت مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی نوار شمالی کشور است که کماکان ظرفیت خالی زیادی داریم و بهره‌برداری رسیدن این ظرفیت‌ها مستلزم توسعه مراودات با کشورهای منطقه است.

راستاد با بیان اینکه ازنظر کیفیت زیرساخت‌ها و عملیات بنادر تلاش می‌کنیم که بتوانیم با بالاترین بهره‌وری و کمترین هزینه خدمات ناوگان و صاحبان کالا را ارائه کنیم و این اقدامات منجر شود تا وضعیت بنادر در شمال کشور ازنظر جذب بیشتر کشتی و کالا بهبود پیدا کند

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات سازمان بنادر در حوزه گردشگری تصریح کرد: سازمان بنادر آمادگی دارد تا مکانیزم های حمایتی خود را برای سرمایه‌گذاران برقرار کند تا بتوانیم ازنظر کیفیت گردشگری دریایی نیز شرایط مناسب‌تری در گیلان شاهد باشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !