امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۰۷:۵۷ - یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس پلیس‌راه استان گیلان تاکید کرد؛
تردد در محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع!
به گزلرش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، اظهار کرد: بارش برف در محورهای کوهستانی استان گرچه قطع‌شده اما رانندگان برای عبور از محورهای برف‌گیر ازجمله در گردنه‌ها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. وی از حضور پلیس ‌راهور در تمامی محورهای کوهستانی استان […]

به گزلرش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، اظهار کرد: بارش برف در محورهای کوهستانی استان گرچه قطع‌شده اما رانندگان برای عبور از محورهای برف‌گیر ازجمله در گردنه‌ها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی از حضور پلیس ‌راهور در تمامی محورهای کوهستانی استان خبر داد و افزود: پلیس‌راه در تمامی محورهای مواصلاتی و خروجی راه‌های کوهستانی مستقر است و از تردد رانندگان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ ازجمله در غرب استان ممانعت می‌کند.

رئیس پلیس‌راه گیلان همچنین به رانندگان تأکید کرد که به‌منظور جلوگیری از درراه ماندن، علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی عبور و مرور، باک بنزین خود را از سوخت پر کنند و آذوقه و لباس گرم به همراه داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !