امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۰۴:۳۸ - یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان؛
برف در غرب گیلان بیشتر از جاده‌های شرقی است
به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نازک‌کار با بیان اینکه بارش برف در شهرستان‌های غربی استان بیش از مرکز و شرق گیلان بوده، افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر و تالش بارش برف ۳۵ درصدی را شاهد هستیم درحالی‌که در شهرستان سیاهکل نیز بین ۲۵ تا ۳۵ سانتیمتر برف انباشت شده است. بنا به گفته […]

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نازک‌کار با بیان اینکه بارش برف در شهرستان‌های غربی استان بیش از مرکز و شرق گیلان بوده، افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر و تالش بارش برف ۳۵ درصدی را شاهد هستیم درحالی‌که در شهرستان سیاهکل نیز بین ۲۵ تا ۳۵ سانتیمتر برف انباشت شده است.

بنا به گفته وی در گردنه حیران بارش برف شدید با ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری در سطح معابر جاده‌ای وجود دارد و در گردنه کوهین نیز برف به‌صورت پراکنده گزارش‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت بارش برف در محورهای شرقی استان نیز بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان رودسر با بارش برف ۱۵ سانتیمتری و املش با بارش برف ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متری برف روبرو هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !