امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۸:۱۸ - یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیری که خدمت به «نماینده» را به «آموزش و پرورش» ترجیح داد
  گیلنا – با حکم نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، منوچهر الله بخش به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان رودبار منصوب شد. به گزارش گیلنا از رودبار، با حکم نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، منوچهر الله بخش به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان […]

 

گیلنا – با حکم نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، منوچهر الله بخش به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان رودبار منصوب شد.

به گزارش گیلنا از رودبار، با حکم نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، منوچهر الله بخش به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان رودبار منصوب شد.

علی حسین زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین معارفه الله بخش با اشاره به نقش پراهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت همه جانبه کشور اظهار داشت: برای رسیدن به تعالی فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم همگانی و تلاش مجدانه همه نیروهای موثر در جامعه هستیم.

وی از تلاش های علی عطایی در دوران مدیریت آموزش و پرورش رودبار قدردانی کرد.

منوچهر الله بخش متولد ۱۳۵۴ با ۲۵ سال سابقه، دانشجوی مقطع دکتری رشته زمین شناسی است. وی پیش از این، معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار را به عهده داشت.

گفته می شود علی عطائی که از حامیان نماینده فعلی و روابط عمومی ستاد تبلیغاتی منوچهر جمالی در انتخابات مجلس دهم بود، به منظور انجام فعالیت انتخباتی برای این نماینده؛استعفا نموده تا به جای خدمت به مردم؛ به نماینده اش در دوران انتخابات خدمت کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !