امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۳۱:۳۴ - جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه؛
برخی ها به خون شهدا خیانت کردند/ عزت و اقتدار ما بواسطه خون مبارک شهداست نه برجام
  به گزارش گیلنا از رودبار، مراسم یادواره شهدای منجیل با محوریت سردار آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگر، مردم در سالن ۹ دی بسیج این شهر برگزار شد.   حاج قاسم با شهادتش قیامتی به پا کرد نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه در یادواره شهدای منجیل و […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، مراسم یادواره شهدای منجیل با محوریت سردار آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگر، مردم در سالن ۹ دی بسیج این شهر برگزار شد.

 

حاج قاسم با شهادتش قیامتی به پا کرد
نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه در یادواره شهدای منجیل و حومه و گرامیداشت سردار دلها سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حاج قاسم با شهادتش قیامتی به پا کرد و موجب تقویت جهان اسلام شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی با اشاره به حماسه میلیونی تشییع پیکر حاح قاسم سلیمانی در کشور و خارج از کشور، گفت: اخلاص، انقلابی گری، معنویت و مردمی بودن حاج قاسم، موجب محبوبیت ایشان در دل ها شده بود.
به گفته وی، شهادت «حاج قاسم» و یارانش موجب تقویت جبهه مقاومت و سرشکستگی دشمنان در منطقه شد.

برخی خواص اندیشه مذاکره خواهانه دارند
نماینده ولی فقیه درهوافضای سپاه با بیان اینکه برخی خواص اندیشه مذاکره خواهانه دارند افزود: این افراد بویی از مقاومت نبردند و می خواهند تمام مشکلات کشور را با مذاکره و برجام حل کنند و به «کدخدا» دلخوش کردند.
رضایی با اشاره به بی حرمتی برخی خواص به مدافعان حرم و جبهه مقاومت در سوریه و لبنان، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، «سوریه» با دست های خالی به پشتیبانی ایران آمد و حالا ما با دست های پُر به کمک این کشور و حرم آل الله شتافتیم.
وی به تلاش های جبهه مقاومت در نابودی داعش، افزود: حاج قاسم سلیمانی و همرزمان غیورش با مجاهدت های فراوان موجب نابودی داعش شدند.

آیا «حق شهدا ادا شده است؟»
نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه با طرح این سوال که آیا «حق شهدا ادا شده است؟» به برخی خیانت ها، مشکلات و نارسایی ها در کشور گفت؛ مردم در کنار مشکلات، حقوق های نجومی، دروغ ها، بدعهدی ها، نارسایی ها و بی مهری ها پشت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه ایستادند اما برخی ها به خون شهدا خیانت کردند.
رضایی با اشاره به دستاوردهای نافرجام «برجام» بیان کرد: شش سال کشور معطلِ «برجام» شد این در حالی بود که حضرت آقا بارها در خصوص بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا و اروپا تذکر داده بودند اما دلخوشگرانِ به «کدخدا» به حرف رهبر معظم انقلاب گوش ندادند.
به گفته وی، «برجام» و مذاکره با آمریکا؛ جز معطل کردن کشور، توقف فعالیت های هسته ای ودلخوشی بیهوده به کدخدا هیچ دستاوردی نداشت.

دشمن هیچ وقت «خیر و صلاح» ایران اسلامی را نمی خواهد
نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه به دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان هیچ وقت «خیر و صلاح» ایران اسلامی را نخواسته و نمی خواهند، آنها هدفشان ضربه زدن به نظام اسلامی است.
رضایی با بیان اینکه آب و غذای ما را به برجام گره زدند، تصریح کرد: عزت و اقتدار ما بواسطه خون مبارک شهداست ولی متاسفانه عده ای افراد کوته فکر، عزتمندی نظام را مدیون برجام می دانند.
وی با اشاره به بی تدبیری برخی خواص در دیپلماسی خارجی، اضافه کرد: اگر هدایت های رهبر انقلاب و بصیرت مردم نبود اکنون برجام یک، دو، سه و چهار هم در کشور به انجام می رسید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !