امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۱۵:۲۸ - پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«کیک و کلوچه» هم دارای بسته حمایتی می شود!
گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.   به گزارش گیلنا از لاهیجان دکتر بابک دین پرست در جریان بازدید از یک مجموعه تولید کیک و کلوچه صنعتی در لاهیجان در نشست بررسی مشکلات […]

گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.

 

به گزارش گیلنا از لاهیجان دکتر بابک دین پرست در جریان بازدید از یک مجموعه تولید کیک و کلوچه صنعتی در لاهیجان در نشست بررسی مشکلات این واحد تولیدی؛ به موضوع جاگذاری قرص در کیک های خوراکی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه این اقدام ناجوانمردانه ضربه سنگینی به تولید داخلی و اشتغال کشور وارد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ تولیدکننده ای با اقدامات خرابکارانه وجه کاری خود را نابود نمی کند، ادامه داد: بر همگان واضح و مبرهن است که این اقدام خارج از جریان تولید بوده و در بررسی های به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی، سازمان غذا و دارو هیچ تخلفی مشاهده نشد.

دکتر دین پرست با اشاره به اینکه در سطح توزیع کلان هم محصول معیوبی کشف نشده ، تاکید کرد: نهادهای امنیتی و قضایی باید نسبت به بررسی ابعاد این واقعه و شناسایی عوامل وقوع این جرم، همت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بر لزوم استقامت واحدهای تولیدی در شرایط بحرانی امروز تاکید کرد و افزود: باید با همت جمعی تولیدکنندگان، افزایش کیفیت محصولات و تنویر افکار عمومی از سوی رسانه ها ، نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کرد.

وی همچنین از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از دوشنبه گذشته برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و امروز پیش از حضور در لاهیجان، از بنگاه های منتخب اقتصادی شهرستان های رودسر و املش بازدید کرد و همچنین در شهرک صنعتی در دست احداث یعقوبیه شهرستان لنگرود حضور یافت و از نزدیک در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

عصر امروز نیز جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در رشت برگزار می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !