امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰:۲۱:۳۵ - سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«سپاه» سِپَر بلای نظام شد/ نیازمند دولت و مجلس با تفکر حاج قاسم سلیمانی هستیم
  گیلنا – رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه من پاسدار نیستم اما برای سپاه و سپاهی می میرم گفت: سپاه چهل سال خودش را سپر بلای مردم و نظام اسلامی کرد و در تمام صحنه ها حضوری مقتدرانه داشت، باید برای چنین سپاهی جان را فدا کرد.   به گزارش […]

 

گیلنا – رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه من پاسدار نیستم اما برای سپاه و سپاهی می میرم گفت: سپاه چهل سال خودش را سپر بلای مردم و نظام اسلامی کرد و در تمام صحنه ها حضوری مقتدرانه داشت، باید برای چنین سپاهی جان را فدا کرد.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، مراسم گرامیداشت سردار آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور حماسی مردم در مسجد جامع رستم اباد برگزار شد.

حاج قاسم خودش را فدای امنیت منطقه کرد
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان که سخنران ویژه این مراسم بزرگ بود، به تشریح ویژگی های بارز سردار سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: سردار سلیمانی سرباز ولایت و حافظ مردم و نظام بود و خودش را فدای امنیت منطقه کرد به گونه ای که خار در چشم آمریکا و استکبار جهانی شده بود.
حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، تجزیه و تحلیل علت دشمنی استکبار جهانی با حاج قاسم سلیمانی را اهداف مهم و نیاز جامعه امروز برشمرد و بیان کرد: بازخوانی دلایل عصبانیت آمریکا از سردار سلیمانی بعنوان اسوه و اسطوره مقاومت باید مورد تاکید همه قرار گیرد.
نقش بر آب کردن نقشه های شوم آمریکا وغده سرطانی اسرائیل در منطقه توسط حاج قاسم و همرزمانش در محور مقاومت مبحث بعدی سخنران مراسم بود که از مجاهدت های حاج قاسم در از بین بردن داعش سخن می گفت.

خون حاج قاسم موجب پویایی محور مقاومت شد
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات حاج قاسم در زنده ماندن و پویایی محور مقاومت، ثبات امنیتی و آرامش در منطقه پرداخت و گفت: کوچک سازی، تسلط و استفاده منابع کشورهای مهم منطقه از جمله ایران هدف اصلی آمریکا بود که با هوشیاری و مجاهدت های حاج قاسم و همرزمانش به یک رویا برای دشمن تبدیل شد.
عادلی با بیان اینکه حاج قاسم تمام عمرش را وقف نظام، انقلاب و ولایت کرد، افزود: استکبارستیزی، ولایت پذیری، مردمی بودن، ایمان، صداقت، اخلاص وعمل به قرآن راز محبوبیت حاج قاسم بود.
به گفته وی، برخی با شعار مذاکره و سازشکاری با دشمن می خواهند محبوب مردم شوند که این فقط خیال خام است.

حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر حاج قاسم، رفراندومی برای نظام و انقلاب اسلامی بود
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به تفکر غلط برخی افراد مبنی بر تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران، تصریح کرد: حضور حماسی مردم در تشییع پیکر حاج قاسم نشان داد که مردم امروز، انقلابی تر از دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس هستند و در مقابل ارزش ها و باورهای دینی و اعتقادی هیچ وقت کوتاه نمی آیند.
عادلی با بیان اینکه حاج قاسم ها در نظام اسلامی زیاد داریم گفت؛ خروجی و دستاورد نظام اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی ها هستند که در طول تاریخ انقلاب حاج قاسم های زیادی از دست دادیم.
به گفته وی، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر حاج قاسم، رفراندومی برای نظام و انقلاب اسلامی بود.

یک عکس پشت میزی از حاج قاسم دیده اید؟
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه حاج قاسم یک ایده، تفکر و اندیشه بود، افزود: با شهید کردن حاج قاسم؛ تفکر و اندیشه حاج قاسم نخواهد مرد بلکه موجب پویایی و سرزندگی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت می شود.
تاکید بر نهادینه کردن تفکر حاج قاسم سلیمانی ها محور بعدی سخنان آقای عادلی بود و گفت: راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، گرانی ها، تورم ها و.. تقویت تفکر حاج قاسم سلیمانی است.
وی، تواضع و فروتنی را از ویژگی های برجسته حاج قاسم برشمرد و بیان کرد: عده ای پشت میز با ژست های آنچنانی عکس می گیرند آیا تاکنون یک عکس پشت میزی از حاج قاسم دیده اید؟ میز حاج قاسم کجا بود؟میز حاج قاسم پشت خاکریزها و سنگرها بود.

نیازمند دولت و مجلس با تفکر حاج قاسم سلیمانی هستیم
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید تفکر حاج قاسم سلیمانی ها را به مجلس بفرستید.
عادلی، ایجاد تفکر حاج قاسم سلیمانی در بدنه دولت را نیاز جامعه دانست و بیان کرد: با ترسیدن از استکبار، مذاکره و چراغ سبز نشان دادن با آمریکا، نه تنها مشکلات کشور حل نمی شود بلکه دشمن گستاخ تر می شود.
وی با اشاره به سانحه دلخراش سقوط هواپیما و شهادت تعداد زیادی از مسافرین ایرانی و خارجی افزود: یک اشتباه انسانی نباید عظمت و بزرگی شهادت سردار سلیمانی و تشییع پیکر این شهید آسمانی را تحت شعاع قرار دهد.

من پاسدار نیستم اما برای سپاه و سپاهی می میرم
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه من پاسدار نیستم اما برای سپاه و سپاهی می میرم گفت: سپاه چهل سال خودش را سپر بلای مردم و نظام اسلامی کرد و در تمام صحنه ها حضوری مقتدرانه داشت، باید برای چنین سپاهی جان را فدا کرد.
عادلی با اشاره به اتفاقات اخیر در داخل کشور و کینه توزی های داخلی و خارجی، افزود: دشمن سلیمانی های نظام را هدف قرار داده است و دارد یکی پس از دیگری آنها را شهید می کند؛ مردم با بصیرت و هوشیاری اجازه ندهید تا دشمن سلیمانی های زمان شهید کند.
وی با بیان اینکه سپاه در اتفاقات اخیر خودش را پیش مرگ کرد گفت: در آینده نزدیک اسراری از اتفاقات اخیر پرده برداشته خواهد شد و مشخص می شود که سپاه برای مصالح نظام، چگونه خودش را سپر بلا کرد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !