امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۸:۵۳ - دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
این بازدیدها «سراوان» را نجات می دهد؟!
گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با همراهی مسئولان استانی، از سایت زباله و روند اجرایی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان رشت بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد. به گزارش گیلنا از رشت، در این بازدید که با همراهی معاونان امور عمرانی […]

گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با همراهی مسئولان استانی، از سایت زباله و روند اجرایی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان رشت بازدید و بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش گیلنا از رشت، در این بازدید که با همراهی معاونان امور عمرانی و اقتصادی استاندار گیلان انجام شد؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ، از نزدیک در جریان اقدامات مسئولان استانی و شهرستانی در راستای احداث تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان و ساماندهی سایت دفن زباله سراوان قرار گرفت.

دین پرست با بیان اینکه شواهد موجود نشان دهنده روند رو به جلوی این پروژه است، تاکید کرد: لازم است با تداوم پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی شاهد تسریع در روند اجرایی این پروژه و در نهایت رفع کامل دغدغه های مردم منطقه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در حاشیه این بازدید با تشریح اقدامات صورت پذیرفته در راستای رفع مشکلات و مسائل بهداشتی و زیست محیطی سایت زباله سراوان، گفت: اعتبارات مناسبی برای ساماندهی سایت زباله سروان اختصاص یافته و همه مسئولان استانی و شهرستانی با تمام توان پی گیر ساماندهی این سایت هستند.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به برگزاری جلسات مستمر هفتگی با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی ذیربط در استانداری گیلان، افزود: عملیات اجرایی تصفیه خانه شیرابه سراوان با سرعت خوبی روندی رو به پیشرفت دارد.

گفتنی است  منطقه سراوان رشت در ۱۷ کیلومتری شهر رشت قرار دارد و بیش از سه دهه است که محلی برای تخلیه و دفن زباله شده و روزانه هزار تا یک هزار و ۲۰۰ تن زباله برای دفن به این محل انتقال داده می شود که این مهم به لحاظ زیست محیطی و بهداشتی نگرانی هایی برای مردم منطقه و فعالان زیست محیطی به وجود آورده است و با پی گیری مسئولان استانداری و فرمانداری اقدامات خوبی از قبیل احداث تصفیه خانه شیرابه زباله و ساماندهی سایت زباله سراوان از سوی شهرداری رشت در این محل در دست اجراست .

حال باید دید بعد از بازدید معاون وزیر کشور و امثال این بازدیدها از محل دفن زبال سراوان، که در طول سال کم هم نیست، معظل زباله سراوان حل می شود یا خیر؟ مسئولین کشوری و استانی بعد از هر بازدیدی که محل دفن زباله سراوان انجام می دهد وعده وعیدهایی می دهند باید منظر بمانیم که کدام یک از وعده ها منهی به نتیجه شده و آیا سرانجام «سراوان» نجات پیدا خواهد کرد؟!

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !