امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۹:۳۹:۵۷ - یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار در دیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان مطرح کرد؛
پیشتازی گیلانیان در امور خیر/ دولت از فعالیت‌های خیران مدرسه ساز حمایت می کند
گیلنا – نماینده عالی دولت در گیلان گفت: کارنامه مجمع خیران مدرسه ساز استان و اقدامات شایسته آنان به ویژه در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد که گیلانیان با برخورداری از خلصت نیکوکاری، در انجام امور خیر و مشارکت در کارهای خداپسندانه، پیشتاز هستند.     به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان زارع در دیدار […]

گیلنا – نماینده عالی دولت در گیلان گفت: کارنامه مجمع خیران مدرسه ساز استان و اقدامات شایسته آنان به ویژه در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد که گیلانیان با برخورداری از خلصت نیکوکاری، در انجام امور خیر و مشارکت در کارهای خداپسندانه، پیشتاز هستند.

 

به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان زارع در دیدار با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز، از خیران به عنوان خیر اندیشان و نیکوکاران یاد کرد و با بیان اینکه همواره اقدامات مطلوبی از سوی تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف انجام می شود، گفت:  اثر اقدامات مرتبط با موضوعات آموزشی و فرهنگی، بسیار عمیق تر است زیرا روند تعالی فرهنگی و توسعه پایدار اجتماعی نقش بسزایی دارد .

استاندار گیلان بر لزوم تقدیراز خیران به عنوان ذخایر ارزشمند نظام اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره تقدیر از خیران و نیکوکاران امری مهم و تأثیرگذار است و این پیام را انتقال می دهد که عمل آنها همواره مورد تقدیر و توجه مردم و مسئولان است.

دکتر زارع بیان کرد: با توجه به اثربخشی اقدامات خیرخواهانه مردمی ، بر خود وظیفه می دانم تا از این منش و عمل بزرگ تقدیر کنم.

وی به تاثیرات فرهنگی ناشی از بزرگداشت و تقدیر از خیران در جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات فرهنگی موجب تغییر در رفتار می شود و هیچ عامل و ابزاری برای تغییر در رفتار بهتر از آموزش الگوهای عملی نیست.

وی خاطرنشان کرد: کارنامه مجمع خیران مدرسه ساز گیلان و اقدامات شایسته آنها به ویژه در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد که گیلانیان با برخورداری از خلصت نیکوکاری در انجام امور خیر و مشارکت در کارهای خداپسندانه پیشتاز هستند.

وی اعتماد سازی را امری مهم خواند و اقدام صادقانه ، پیگیری های مستمر و انجام کارهای مطلوب از سوی مجمع خیران مدرسه ساز گیلان را موجب جلب اعتماد نیکوکاران برای مشارکت در طرح های خیرساز استان دانست.

دکتر زارع بر لزوم اولویت بندی برای نوسازی، بهسازی و مشارکت جهت بهبود فضای آموزشی استان تاکید کرد و یادآور شد: مجمع خیران مدرسه ساز استان باید با گفتمان و مشاوره به خیران ، نسبت به جذب مشارکت های آنها برای پروژه هایی با اولویت بیشتر اقدام کنند.

وی به همکاری خوب اداره های ذیربط و بخش حاکمیتی استان در اجرای طرح های خیرساز گیلان اشاره کرد و افزود: حمایت های لازم از سوی دولت در اجرای فعالیت‌های خیران مدرسه ساز با جدیت در حال انجام است.

گیلان ۳۱۳ خیر مدرسه ساز دارد که توانسته اند ۲۷۴ واحد آموزشی در قالب یک هزار و ۲۶۸ کلاس درس را بسازند و ۶۲ واحد آموزشی در قالب ۱۵۷ کلاس درس در دست اجرا دارند.

۲۰درصد مدارس گیلان نیز توسط مجمع خیران مدرسه ساز استان بازسازی شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !