امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۱۵:۵۸ - شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسانه باید حقایق را به مردم بگوید
گیلنا – نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه سردار سلیمانی مقاومت را به یک وظیفه تبدیل کرده است، گفت: سردار سلیمانی با جهاد خود ثابت کرد می‌توان حتی با یک تیکه نان و استقامت و اتکا به قدرت ایمان در مقابل استکبار ایستاد و به موفقیت رسید. به گزارش […]

گیلنا – نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه سردار سلیمانی مقاومت را به یک وظیفه تبدیل کرده است، گفت: سردار سلیمانی با جهاد خود ثابت کرد می‌توان حتی با یک تیکه نان و استقامت و اتکا به قدرت ایمان در مقابل استکبار ایستاد و به موفقیت رسید.

سردار سلیمانی مقاومت را به یک وظیفه تبدیل کرد

به گزارش گیلنا از رشت، پنجمین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار شد.

فعال رسانه ای و سیاسی در این مراسم با بیان اینکه رسانه باید حقایق را به مردم بگوید، اظهار کرد: وظیفه اصلی رسانه آگاه کردن مردم از مشکلات جامعه بوده و این قشر از جامعه باید دغدغه‌های مردم را به کوش مسؤولین برسانند.

وی اصحاب رسانه را یکی از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ای‌ها مشکلات بسیاری ازجمله نبود بیمه و ماندگاری شغلی دارند ولی اگر این کار را آمیخته با عشق و علاقه کنیم می‌توان با بیشترین توان کارهای خود را انجام داده و ناامید نشد.

بیژن نوباوه با اذعان به اینکه شهدای رسانه شهید شدند تا بتوانند ظرفیت‌های انقلاب را به مردم بازگو کنند، تصریح کرد: استکبار می‌خواهد همه کشورهای دنیا را به سلطه خود دربیاورد و در این مواقع نقش رسانه بسیار مهم است تا از انجام این کار جلوگیری کنند که در این راه اصحاب رسانه شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر برنامه استکبار برای از بین بردن چهره‌های شاخص ایران در طول تاریخ بیان کرد: آمریکا و انگلیس و درگذشته شوروی همواره سعی داشته و دارند چهره‌های شاخص ایران و انقلاب را از بین ببرند که سردار سلیمانی نمونه بارز این کار است و آمریکا با انجام این کار بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیکی خود را انجام داده است.

نوباوه لازمه ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی را بازگو کردن مظلومیت این افراد عنوان کرد و گفت: شهدایی که با سردار سلیمانی به شهادت رسیدند جزو مظلوم‌ترین و‌ گمنام‌ترین افراد در جامعه بودند که باید توسط اصحاب رسانه این مظلومیت بازگو و در مسیر رسیدن به اهداف این شهیدان یعنی رسیدن به آزادی و بیرون کردن استکبار از منطقه کمک کرد.

وی به هزینه‌های زیاد آمریکا برای تشکیل خاورمیانه بزرگ در منطقه اشاره کرد و افزود: آمریکا هفت تریلیون در منطقه هزینه کرد تا بتوانند کشورهای مختلف ازجمله جمهوری اسلامی را به چند قسمت تقسیم کرده و خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند ولی سردار سلیمانی با رهنمودهای مقام معظم رهبری جلوی این کار را گرفتند.

فعال رسانه و سیاسی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی در دنیا به یک اقتدار رسیده است، تصریح کرد: آمریکا استاد بازی رسانه‌ای و جنگ روانی است به‌طوری‌که اول می‌گوید حاضریم با جمهوری اسلامی صلح کنیم ولی کشور ما را به بدترین شکل ممکن تحریم می‌کند که این امر نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا است زیرا بعد از جنگ جهانی دوم یک گلوله هم به سمت پایگاه‌های آمریکا شلیک نشده بود.

نوباوه منهدم کردن پهپاد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی را یک کار بسیار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: پهپاد آمریکایی دارای یک سیستم فوق‌العاده است به‌طوری‌که وقتی از مدار خارج می‌شود منفجر می‌شود ولی هوافضای سپاه پاسداران در عرض ۱۱ ثانیه این پهپاد را به پایین آوردن به‌طوری‌که همه کشورهای پیشرفته دنیا تعجب کردند

وی با تأکید بر از بین رفتن هیمنه آمریکا در منطقه بیان کرد: جمهوری اسلامی به دنبال کشتار در پایگاه عین الاسد نبوده هرچند تعداد بسیاری زیادی از نیروهای آمریکایی کشته شدند ولی اگر این اتفاق هم نیفتاده باشد، با حمله ایران به این پایگاه، اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفته است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه سردار سلیمانی مقاومت را به یک وظیفه تبدیل کرده است، گفت: سردار سلیمانی با جهاد خود و ساماندهی نیروهای مقاومت در منطقه به مردم دنیا و‌ کشورهای اسلامی ثابت کرد می‌توان حتی با یک تیکه نان و استقامت و اتکا به قدرت ایمان در مقابل استکبار ایستاد و به موفقیت رسید.

نوباوه یکی از اهداف آمریکا را نابودی فرهنگ کشورهای مختلف دانست و افزود: آمریکا به هر کشوری رفته فرهنگ و تاریخ آن کشور را از بین برده تا بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کنند ولی در جمهوری اسلامی اجازه چنین کاری را ندادند و این وظیفه رسانه است تا آن را برای مردم بازگو کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !