امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۳:۰۶ - شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید بر حمایت یارانه ای دولت از پایگاه های خبری
گیلنا – رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه دولت باید از پایگاه‌های خبری تحلیلی حمایت یارانه‌ای انجام دهد، افزود: امروزه پایگاه‌های خبری تحلیلی نقش مهمی در بیان مشکلات جامعه دارند که باید دولت به دغدغه‌های آنان توجه و‌ یارانه حمایتی را به این رسانه‌ها اختصاص دهند. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا […]

گیلنا – رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه دولت باید از پایگاه‌های خبری تحلیلی حمایت یارانه‌ای انجام دهد، افزود: امروزه پایگاه‌های خبری تحلیلی نقش مهمی در بیان مشکلات جامعه دارند که باید دولت به دغدغه‌های آنان توجه و‌ یارانه حمایتی را به این رسانه‌ها اختصاص دهند.

لازمه پیشرفت در حوزه رسانه استمرار آموزش است

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه بسیج رسانه شهیدان زیادی را در عرصه رسانه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: اصحاب رسانه از اوایل انقلاب تلاش زیادی برای نشان دادن موفقیت‌های انقلاب به جامعه انجام داده و در این خصوص شهیدان بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در تبادل اطلاعات گفت: رسانه و اصحاب رسانه باید نقص‌های خود را برطرف و به پیشرفت جامعه و گفتمان انقلاب کمک کنند و بهترین راه برای انجام این کار تبادل‌نظر و همفکری کردن است.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اذعان به اینکه استکبار از طریق رسانه به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است، تصریح کرد: غرب سعی دارد با کمک از فضای مجازی و رسانه‌های وابسته به خود، دوقطبی در جامعه ایجاد کرده و مردم را ناامید کند و در این مواقع رسانه‌های انقلابی باید ورود کرده و این فضا را از بین ببرند.

پارسا با تأکید کیفیت آثار ارائه‌شده در پنجمین جشنواره ابوذر گیلان افزود: امسال یک هزار و ۲۲۱ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارائه شد که در حوزه گام دوم انقلاب و دیگر حوزه‌ها با پیشرفت خوبی مواجه بودیم.

وی با اشاره به تشکیل تشکل‌های رسانه‌ای در استان بیان کرد: انجمن بانوان خبرنگار گیلان، انجمن ورزشی نویسان، اتحادیه خبرنگاران حاشیه خزر و انجمن عکاسان ازجمله تشکل‌های رسانه‌ای ایجادشده توسط سازمان بسیج رسانه بود که در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب گام برمی‌دارند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اذعان به اینکه سازمان بسیج رسانه در ایام اربعین، گزارش‌های بسیار خوبی را تهیه و ارسال کرده است، گفت: امسال ۶۱ خبرنگار از استان گیلان برای ایام اربعین به کشور عراق اعزام‌شده و گزارش‌های بسیار خوبی را ارسال کردند که بعضی از این گزارش‌های از شبکه‌های سراسری پخش‌شده است.

پارسا یکی از لازمه پیشرفت در حوزه رسانه را بحث آموزشی و استمرار آن دانست و تصریح کرد: اگر سعی داریم در عرصه‌های مختلف ازجمله رسانه موفق شویم باید آموزش‌های لازم داده شود و در این خصوص دوره‌های بسیار خوبی در سطح استان برگزارشده است.

وی با اشاره به نقش سواد رسانه‌ای از بین بردن شائبه‌های مختلف در عرصه رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه توجه بسیار مهمی به ایجاد سواد رسانه‌ای و پرورش مربیان رسانه دارد و برای پیشبرد این هدف گام‌های بسیار خوبی برداشته‌شده است تا بتوان با ایجاد سواد رسانه‌ای، شائبه‌های مختلف در عرصه رسانه را از بین برد.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با درخواست از مسؤولین برای حل مشکل خبرنگاران خاطرنشان کرد: همچنان خبرنگاران ما با مشکل بیمه، اشتغال و معیشت مواجه هستند لذا از مسؤولین درخواست دارم به این مشکل خبرنگاران توجه کرده و مشکلات آنان را حل کنند.

پارسا با بیان اینکه دولت باید از پایگاه‌های خبری تحلیلی حمایت یارانه‌ای انجام دهد، افزود: امروزه پایگاه‌های خبری تحلیلی نقش مهمی در بیان مشکلات جامعه دارند که باید دولت به دغدغه‌های آنان توجه و‌ یارانه حمایتی را به این رسانه‌ها اختصاص دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !