امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۲۱:۴۳ - چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمع‌آوری پسماند در ۲۹ هزار روستای کشور
  مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌های کشور با بیان اینکه در۲۹ هزار روستای کشور پسماند جمع‌آوری می‌شود، گفت: اگر این کار توسط دولت انجام می‌شد به امکانات بسیار زیادی نیاز داشت. به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، اشکان جعفرخطیبی ظهر امروز در همایش دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه […]

 

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌های کشور با بیان اینکه در۲۹ هزار روستای کشور پسماند جمع‌آوری می‌شود، گفت: اگر این کار توسط دولت انجام می‌شد به امکانات بسیار زیادی نیاز داشت.

جمع‌آوری پسماند در 29 هزار روستای کشور

به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، اشکان جعفرخطیبی ظهر امروز در همایش دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهر با بیان اینکه وظیفه دهیاری‌ها ارائه خدمات عمومی به مردم است، اظهار کرد: بسیاری از روستاهای کشور بالای ۲۰ خانوار هستند و باید به آن‌ها بهترین خدمات ارائه شود لذا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام‌شده است.

وی با اشاره به وظایف دهیاری‌ها در قبال مردم گفت: مردم روستا از مسؤولین و دهیاری‌ها انتظار دارند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود که همین دلیل تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ ماشین حمل زباله و ۹۰۰ ماشین آتش‌نشانی به دهیاری‌ها داده‌شده است تا از این امکانات استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌های کشور با اذعان به اینکه هدف مهم سازمان دهیاری‌ها کمک به حل مشکل پسماند در کشور است، تصریح کرد: مشکل پسماند در کشور یک مشکل اساسی بوده که باید فکری برای آن اندیشیده شود تا این مشکل هرچه سریعترشده و مردم در فصل گرما با خیال راحتی به زندگی خود ادامه دهند.

جعفرخطیبی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای حل مشکل پسماند در روستاهای کشور افزود: در حال حاضر در ۲۹ هزار روستای کشور پسماند جمع‌آوری می‌شود که اگر این کار توسط دولت می‌خواست انجام شود به یک امکانات بسیار زیادی نیاز داشت.

وی نقش روستا را در توسعه پایدار جامعه را بسیار مفید دانست و بیان کرد: روستا قطب اقتصادی کشور و هر منطقه هستند و اگر به ظرفیت آنان توجه شود می‌توانند بسیار برای جامعه و مردم مثمر ثمر واقع شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌های کشور با تأکید بر استفاده درست از تمام ظرفیت روستا برای توسعه پایدار در کشور گفت: از ۳۷ هزار و ۵۹ دهیار در کشور، دو هزار و ۵۰۰ دهیار معادل هشت درصد را بانوان تشکیل می‌دهند که این آمار خوشبختانه در حال افزایش است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !