امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۲۴:۰۹ - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب را شهید کرد/اعتماد به آمریکا یعنی خودفروشی
گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی سراغ بی‌نامی رفت ولی نامدار شد، گفت: آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب ما را شهید کرد که این شهادت عظیم موجب شد جریان مقاومت بیدارتر شود. به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میان […]

گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی سراغ بی‌نامی رفت ولی نامدار شد، گفت: آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب ما را شهید کرد که این شهادت عظیم موجب شد جریان مقاومت بیدارتر شود.

آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب را شهید کرد/اعتماد به آمریکا یعنی خودفروشی

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میان خیل عظیم مردم ولایتمدار رشت در مصلای بزرگ این شهر اظهار کرد: مردم خالص گیلان از هر قشری برای شرکت در مراسم نورانی شهید سلیمانی حضور به هم رساندند و ارادت خود را به این شهید و همراهانش نشان دادن.

وی با اشاره به دلایل عزت و عظمت سردار سلیمانی که موجب شد قلوب ملت‌ها را متوجه خود کند، گفت: حضور بی‌نظیر مردم تاکنون در سه استان خوزستان، تهران و خراسان تاکنون مایه اعجاب و شگفتی همه اهل معرفت دنیا شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به آیات ۴۵ و ۴۶ کلام‌الله مجید در سوره ص بیان کرد: خداوند در این آیات یکی از رموز عمده نیل انسان به اوج انسانیتی که خدای تعالی برای انسان در نظر گرفته بیان کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه وقتی انسان تمام اعمالش را بر طبق آخرت برنامه‌ریزی کند تمام زندگی‌اش بر محور خواست خدا خواهد بود، افزود: چنین فردی تمام آنچه دارد را تقدیم رضای خدا می‌کند و در تمام امور زندگی از شر شیطان مصون است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سراغ بی‌نامی رفت ولی نامدار شد، گفت: او اصرار بر گمنامی داشت اصرار داشت پنهان بماند ولی خدا آشکارش کرد و بیش از میش نامدار شد و این وعده خداست که هرکس بخواهد خود را وقف خدا کند، نامش پرآوازه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نماز باشکوه رهبر انقلاب و جاری شدن اشک‌های ایشان بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: این نماز در تاریخ ما سابقه نداشت، رهبر انقلاب چند بار فرمودند اللهم انا لا نعلم منهم الا خیرا، این تشییع باشکوه که مردم دل‌سوخته ایران را به میدان آورد در تاریخ ما بی‌سابقه بود.

فلاحتی با بیان اینکه با ظهور پیامبر اسلام (ص) ایرانیان آمال و آرزوها و افق اندیشه‌های خود را با عمق جان پذیرفتند، افزود: امروز ایران به‌عنوان نماد مذهب تشیع در دنیا شناخته شده است و با انقلاب اسلامی دوره‌های چندین هزارساله تاریخ اسلام در ایران روسفید شد و ایران توانست خود معادله گردان تمام معادلات سیاسی، نظامی و فرهنگی ملت‌ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز حرف اول دنیا را ایران می‌زند، گفت: ما به قدرت معنوی الهی یعنی تمدن سازی الهی نزدیک هستیم و تمام ملت‌های مسلمان به ایران چشم دوخته‌اند و ایمان دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مواردی که پس از رحلت امام خمینی (ره) در کشور پیش آمد، افزود: مباحثی از قبیل تجزیه‌طلبی در خوزستان، کردستان و گنبد، تسخیر لانه جاسوسی، حمله صدام به ایران به همراهی بیش از ۳۰ کشور و به رهبری آمریکا، فتنه سیاه مهدی هاشمی به‌منظور ایجاد ویرانگری، پذیرش قطع‌نامه ۵۹۷ تهدیدهایی بود که اگر هریک متوجه کشورهای آمریکایی می‌شد نابود می‌شدند اما ملت ایران تمام این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

فلاحتی با بیان اینکه در زمان رهبری امام خامنه‌ای نیز آمریکا هر بار فتنه‌های مختلفی ایجاد کرد، گفت: پس از انتخابات سال ۸۸ فتنه گران با حمایت برخی خواص هشت ماه جامعه ایرانی را رو به فلج شدن بردند اما مردم با درایت رهبر خود این نقشه‌های توطئه گران را خنثی کردند.

وی با اشاره به ایجاد محور مقاومت در کنار رزمایش بزرگی که در صدسال اخیر بی‌نظیر بود، بیان کرد: این مقاومت و اتحاد کشورهای منطقه موجب عزلت‌نشینی آمریکا شده و موجب اضطراب مستکبرین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اذعان به اینکه پیام‌های آمریکا برای انتقام گرفتن از خون پاک شهید سلیمانی نشان از ترس آن‌ها دارد، افزود: غول‌های اقتصادی دنیا جرات ندارند درباره آمریکا اظهارنظری کنند اما مردم ایران پس از شهادت حاج قاسم به آمریکا گوشزد کردند که دیگر سربازان آمریکایی در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت.

فلاحتی با تأکید بر اینکه اعتماد به آمریکا یعنی خودفروشی، ذلت و پوچی گفت: اگرچه سردار سلیمانی به مطلوب خود رسید و آمریکا ایران را با جنگ روایتی و شناختی تهدید می‌کند اما ملت ایران رشته‌های بافته آن‌ها را از هم خواهد گسست و جوانان ما در راه شهید سلیمانی ثابت‌قدم می‌مانند.

وی با بیان اینکه آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب ما را شهید کرد، گفت: پیکر سردار شهید ما با آن عظمت به‌اندازه یک کودک شده بود و از هر شهید کربلا یک اثر داشت، این شهادت عظیم موجب شد ملت ما بیدارتر شود و راه شهدا ادامه خواهد داشت./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !