گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به اهمیت فرآیند گزینش در علم مدیریت و توسعه نیروی انسانی برای همه‌ی سازمان ها گفت: تقوا، ایمان، امانتداری، دانش، دقت و عدم سوگیری جریانی، جناحی و خویشاوندی، لازمه کار هسته گزینش است.

 

به گزارش گیلنا، ارسلان زارع در دیدار اعضای هسته گزینش استان که همزمان با ۱۵ دی ماه سی و هفتمین سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش برگزار شد، با بیان اینکه به واسطه شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر خانواده‌ای نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی داغدار و اندوهگین است، افزود: مردم کشور عراق و اکنون نیز استان اهواز در تشییع باشکوه و بی نظیر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، تجلیل از مقام آنان را به خوبی به نمایش گذاشتند.

نماینده عالی دولت در گیلان تأسیس مجموعه گزینش را یادگاری از امام خمینی (ره) عنوان و  به اهمیت کار این نهاد و حجم گستردگی فعالیت آن اشاره و خاطرنشان کرد: نقش نیروی انسانی در رسیدن به اهداف هر سازمان و اداره‌ای، بی بدیل بوده و از این‌رو فرآیند جذب و استخدام برای هر مجموعه‌ای مهم است.

وی با بیان اینکه فرآیند گزینش در علم مدیریت و توسعه نیروی انسانی اهمیت بالایی دارد، گفت: تقوا، ایمان، امانتداری، دانش، دقت، سجایای اخلاقی و عدم سوگیری جریانی، جناحی و خویشاوندی، لازمه کار هسته گزینش است.

وی با بیان اینکه باتوجه به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در حوزه گزینش، این موضوع نه تنها در سازمان‌های اداری بلکه در بخش‌های آموزشی و سازمان‌های قضایی نیز اثرگذاری زیادی دارد، اظهار داشت: تلاش مستمر هسته گزینش برای افزایش کارآیی، اثربخشی و سلامت نظام اداری می‌تواند موثر باشد.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: معتقدم هسته‌های گزینش نه تنها در جذب اولیه بلکه در صیانت و ارتقاء تعهد و افزایش دانش کاری هر عضوی از مجموعه سازمانی در طول دوره خدمتی نیز اثرگذار است.