امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۲۸:۲۰ - سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» توانمندی هایشان را به نمایش گذاشتند
گیلنا- نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت برپا شد. به گزارش گیلنا از رشت، نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان و فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های نمونه استان گیلان در رشت برپا شد. جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: پایگاه‌های […]

گیلنا- نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت برپا شد.

به گزارش گیلنا از رشت، نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان و فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های نمونه استان گیلان در رشت برپا شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومتی که در این نمایشگاه حضور دارند اقدامات‌ خوبی در ابعاد مختلف انجام دادند که قابل تقدیر است و امیدواریم که سال آینده پایگاه‌های بیشتری برای ارائه دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

سرهنگ پاسدار علی توشه با بیان اینکه مجموع فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط پایگاه‌های مقاومت استان با فرمایشات و فرامین رهبر انقلاب مطابقت دارد افزود: پایگاه‌های مقاومت با اقدامات‌ مناسب در جذب مردم اثرگذار هستند.

وی با اشاره به لزوم آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: نتیجه آگاه‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه همراهی حداکثری امت با ولایت‌فقیه است و همراهی مردم با نظام برای حفظ انقلاب باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان و شکل‌گیری تمدن اسلامی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه یک فرمانده پایگاه مقاومت باید دارای اندیشه راهبردی و عملکرد تاکتیکی باشد تصریح کرد: فرماندهان‌ پایگاه‌های مقاومت باید بتوانند مشکلات مختلف محله نظیر فقر و مشکلات فرهنگی را به‌خوبی شناسایی و با اقدامات موثر سعی در افزایش اثرگذاری پایگاه مقاومت در آن محله کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارتقاء سطح فرهنگی و بصیرتی، گسترش فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها، رونق پایگاه‌های مساجد استان، ارائه دستاوردهای آنان و ایجاد شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج از جمله اهداف این نمایشگاه است.

نصیرنژاد خاطرنشان کرد: نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» به مدت ۲ روز در کانون بسیج جوانان رشت دایر است.

تجلیل از پایگاه‌های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی از جمله محورهای این نمایشگاه هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !