امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۹:۰۱ - دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فتنه گران ۸۸ هنوز بر براندازی نظام استوار هستند/ وکیل الدوله انتخاب نکنید
گیلنا – مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره اهمیت معرفت‌شناسی امام و ولی جامعه گفت: بسیاری اهل تسبیح و نماز هستند اما در مؤلفه امام شناسی ضعیف‌اند و همین ضعف و نقصان موجب گمراهی آن‌ها می‌شود. به گزارش گیلنا از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین تسخیری امروز در همایش پاسداشت حماسه ۹ دی […]


گیلنا – مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره اهمیت معرفت‌شناسی امام و ولی جامعه گفت: بسیاری اهل تسبیح و نماز هستند اما در مؤلفه امام شناسی ضعیف‌اند و همین ضعف و نقصان موجب گمراهی آن‌ها می‌شود.

ضعف در امام شناسی موجب گمراهی انسان می‌شود

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین تسخیری امروز در همایش پاسداشت حماسه ۹ دی در مصلی رودبار اظهار کرد: حماسه ۸ و ۹ دی، روز خاموش کردن آتش فتنه علیه نظام اسلامی است که بعد از گذشت یک دهه گرم و پرشور پاس نگه‌داشته شده است.

وی با اشاره به حدیث امام باقر (ع) مبنی بر تأکید بر تکالیف امت افزود: اگر انسان به تکالیف ولایت مداری، امام شناسی، دشمن‌شناسی و اطاعت از ولایت و رهبری واقف نباشد بازنده خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره اهمیت معرفت‌شناسی امام و ولی جامعه بیان کرد: بسیاری اهل تسبیح و نماز هستند اما در مؤلفه امام شناسی ضعیف‌اند و همین ضعف و نقصان موجب گمراهی آن‌ها می‌شود.

تسخیری با بیان اینکه امام شناسی، ناجی افراد می‌شود، گفت: افرادی امثال خواجه ربیع، زبیر و ابن ملجم ها که در طول تاریخ رفوزه شدند به دلیل عدم معرفت‌شناسی امام زمانشان بود.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری دم از ولایت می‌زنند اما در مقابل ولایت ایستادند، تصریح کرد: عده‌ای زبانشان برای ولایت اما شمشیرشان علیه ولایت است و متأسفانه این موضوع در بین خواص و مسؤولین رنگ و بوی بیشتری دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی مردم خاطرنشان کرد: شعله فتنه‌های پیش رو را باید با بصیرت، آگاهی و معرفت‌شناسی خاموش‌کنید.

تسخیری با بیان اینکه سمت‌وسو دادن مشکلات کشور به سمت رهبری از اهداف اصلی دشمن است، افزود: برخی بی‌تدبیری، بی‌خردی‌ها و بی مسؤولیتی‌های خود را به گردن رهبری معظم  انقلاب می‌اندازند و از مسؤولیت خود شانه خالی می‌کنند.

وی با اشاره به رویداد وانمود کردن فتنه ۸۸ برخی مسؤولین بیان کرد: به مسئولی که فتنه ۸۸ را رویداد و اتفاق تلقی می‌کند باید شک کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه  فتنه گران ۸۸ هنوز بر براندازی نظام استوار هستند، تصریح کرد: سران فتنه ۸۸ بعد از گذشت یک دهه، هنوز از مردم و نظام عذرخواهی نکردند و بر فتنه‌انگیزی خود پافشاری می‌کنند.

تسخیری با اشاره به برگزاری رویداد مهم سیاسی و اجتماعی در اسفندماه گفت: راه برون‌رفت از مشکلات و مسائل انتخاب درست است و باید در انتخابات کسی را انتخاب کرد که نماینده ملت باشد نه وکیل الدوله.

وی با تأکید بر انتخاب درست و اصلح در تشکیل مجلس انقلابی افزود: باید نماینده‌ای انتخاب کرد که منجر به تشکیل مجلس انقلابی شود نه اینکه در عرض ۲۰ دقیقه طرحی به نام برجام نافرجام را تصویب شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !