امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۱۶:۳۴ - جمعه ۶ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهرستان هایی که آتش گرفتند
گیلنا – بعد از وقوع باد گرم؛ ۹ شهرستان گیلان دچار آتش سوزی شدند به گزارش گیلنا، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عرصه های جنگلی و منازل هموطنان گیلانی در ۹ شهرستان طی چند روز اخیر با وزش باد گرم و آتش سوزی های ناشی از آن خسارت دید. مدیرعامل جمعیت […]

گیلنا – بعد از وقوع باد گرم؛ ۹ شهرستان گیلان دچار آتش سوزی شدند

به گزارش گیلنا، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عرصه های جنگلی و منازل هموطنان گیلانی در ۹ شهرستان طی چند روز اخیر با وزش باد گرم و آتش سوزی های ناشی از آن خسارت دید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با آغاز تغییرات جوی استان گیلان طی روزهای اخیر بیان کرد: با شروع باد گرم و افزایش دما در سطح استان، ارتفاعات و عرصه جنگلی و مناطق کوهستانی در ۹ شهرستان دچار آتش سوزی شده که در تعدادی از این شهرستان ها آتش سوزی همچنان ادامه داشته و نیروهای امدادی به اطفای حریق وکمک رسانی ادامه می دهند.

ولی پور با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی اظهار کرد: تاکنون تعداد ۲۱ دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی و کمک دار جمعیت با ۱۵۰ نفر از کارکنان و نجاتگران به پشتیبانی امدادی و عملیاتی اقدام می نمایند ودر صورت نیاز تعداد خودروها و نفرات امدادی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: متاسفانه تعدادی از منازل هموطنان گیلانی با وزش باد گرم یا آتش سوزی دچار آسیب وتخریب صد در صد شده، که جمعیت بر اساس وظیفه نسبت به ارایه کمک اقدام می نماید.

ولی پور ضمن اشاره به توزیع کمک های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان به خانوارهایی که منازلشان آسیب دیده،تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ کیلو پلاستیک بین آسیب دیدگان از باد توزیع شده و پس از اخذ آمار از مسئولین ذیربط و بخشداری ها، به خانوارهایی که منازل شان آسیب دیده کمک های امدادی خواهد شد‌.

ولی پور با اشاره به ادامه روند شرایط جوی حاکم بر استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه وزش بادگرم در روزهای آتی از هموطنان گیلانی و مسافران درخواست می شود تا از چادر زدن در مناطق کوهستانی و ارتفاعات و روشن کردن آتش خودداری نموده و در صورت بروز و یا رویت آتش بلافاصله به نیروهای انتظامی و آتش نشانی و جمعیت هلال احمر با شماره گیری تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !